اعطا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مالک ایران مال‌ ۶ بار درخواست تغییر نقشه داشته است/ برنامه‌ای برای بررسی بازنشستگی افشانی نداریم

کدخبر: 2250274

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تخلفات پروژه تجاری ایران مال گفت: مالک این پروژه 6 بار درخواست تغییر نقشه داشته و هر بار نسبت به نقشه مصوب تغییرات دیگری را اعمال کرده است.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تخلفات پروژه تجاری ایران مال اظهار داشت: بخشی از تخلفات آن تغییر کاربری است که پارکینگ را به کاربری دیگری تبدیل کرده و بخش دیگر هم حذف پارکینگ و بخشی هم مربوط به اضافه بنا است.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین گفتگوها در کمیسیون ماده 100 گفت: هنوز شهرداری منطقه 22 فرم نهایی خلاف را ارسال نکرده و تصمیم گیری های فعلی بر اساس فرم خلافی است که قبلاً ارسال شده بود و بر اساس فرم خلاف قبلی یک سری تغییرات جزئی رخ داده بود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا کمیسیون اشد مجازات را برای تخلف ایران مال در نظر خواهد گرفت و اقدام به تخریب اضافه بنا خواهد کرد یا خیر؟، گفت: تخریب همیشه انجام پذیر نیست و به لحاظ فنی باید شرایط لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: استدلال های وزارت صنعت برای برگزاری الکامپ در داخل تهران ضد و نقیض است/ برای بازنشستگی افشانی دلیلی نداریم

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه بیشتر آرای تخریب اجرا نشده است، تأکید کرد: باید از ابتدا جلوی تخلف گرفته می شد تا به این مرحله نرسد، اما وقتی به این مرحله رسیده اینطور نیست که کمیسیون ماده 100 به راحتی بتواند حکم تخریب دهد.

وی تصریح کرد: مالک پروژه ایران مال طی سال های مختلف دائماً تخلف کرده و با مراجعه به شهرداری هر بار درخواست تغییر نقشه داده است.

وی افزود: مالک تاکنون 6 مرحله به شهرداری مراجعه کرده و درخواست تغییر نقشه داده و مجوز جدید گرفته است و هر بار هم نسبت به نقشه مصوب تغییراتی را اعمال کرده است.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه در واکنش به اظهارات یکی دیگر از اعضای شورا مبنی بر اینکه روز یکشنبه موضوع بازنشستگی شهردار تهران بررسی می شود، گفت: ما در دستور روز یکشنبه چنین موضوعی نداریم، اگرچه ممکن است چنین بحثی در جلسات هم اندیشی مطرح شود که البته تاکنون این بحث در جلسات هم اندیشی هم مطرح نشده بود.

اعطا تصریح کرد: اگر جزئیات قانون توسط شورای نگهبان تأیید شود، آنگاه ما خود را ملزم به اجرای آن می دانیم و برای رسیدن به راه حل مناسب گفتگو خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: