عضو سابق هیئت مدیره استقلال فردا محاکمه می‌شود

کدخبر: 2249772

دادگاه رسیدگی به پرونده مسعود معینی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال با شکایت مهدی رحمتی دروازه‌بان و کاپیتان آبی‌پوشان پایتخت، فردا(شنبه) ۲۷ مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، تیر سال 96 بود که مسعود معینی، عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در رابطه با عملکرد مهدی رحمتی در استقلال و همچنین پولی که جدا از قراردادش از اسپانسر باشگاه گرفته، صحبت هایی را مطرح کرد.

به دنبال این اظهارات، دروازه بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه و شکایتی را در شعبه دوم بازپرسی این دادسرا علیه معینی مطرح کرد.

بر اساس آنچه علیرضا مشهدی زاده وکیل مدافع مهدی رحمتی پیشتر گفته است، موکلش به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اضرار به غیر از عضو پیشین هیئت مدیره استقلال شکایت کرده و این پرونده با صدور کیفرخواست از سوی دادسرا، به شعبه 1060 دادگاه کارکنان دولت ارسال شده است.

شعبه دادگاه پس از مطالعه پرونده، روز شنبه (فردا) 27 مرداد را برای رسیدگی به این پرونده مشخص کرده است.

رحمتی کاپیتان استقلال، یک شکایت نیز علیه مهرداد میناوند بازیکن اسبق پرسپولیس، مطرح رسیدگی دارد که قرار است جلسه رسیدگی به این پرونده هم 24 شهریور در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت برگزار شود.

شهریور سال 1396 بود که مهرداد میناوند در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی را درباره سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران مطرح کرد که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه استقلال و شخص رحمتی همراه شد و ماجرا نیز بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.

به دنبال آن، رحمتی با مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه از میناوند به اتهام توهین شکایت کرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: