شیری:نیم فصل به پرسپولیس می روم

کدخبر: 2249610

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت:در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان در تیم پرسپولیس تهران حاضر خواهم شد و بی شک مشغله ام با حضور در این تیم افزایش خواهد یافت.

مهدی شیری بازیکن تیم فوتبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دیدار خوبی را برابر تیم فوتبال گسترش فولاد انجام دادیم و توانستیم در این دیدار به اندازه ای به روی کار دفاعی تیممان تمرکز کنیم اما متاسفانه در زمان نامناسبی گل اول وارد دروزاه مان شد.در ادامه اما با توجه به هوش و توانایی بالای گلزنی خط حمله تیممان توانستیم نتیجه دیدار را تغییر داده وگلزنی کنیم.

شیری ادامه داد:در این دیدار تنها باید از تکنیک دفاع و به دنبال آن ضد حمله استفاده می کردیم و در جریان این دیدار توانستیم به خوبی از این تکنیک استفاده کنیم و باید بگویم برخی از تیم های لیگ برتر فوتبال کشورمان می توانند از این تکنیک به خوبی برای کسب نتیجه استفاده لازم را ببرند.

شیری در ارتباط با انتقالش از تیم پیکان به پرسپولیس تهران گفت:من قراردادی یکساله با باشگاه پیکان دارم و قرار است تا نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان از پیکان جدا شده و به تیم سرخ پوشان بپیوندم. در نیم فصل دوم لیگ برتر بی شک با حضورم در تیم پرسپولیس تهران مشغله را خواهم داشت و برای موفقیت باید تلاشم را افزایش دهم.

بیشتر بخوانید: هفته چهارم لیگ برتر فوتبال/پیکان ۱ - گسترش فولاد ۱

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: