به بهانه انتقال عبدالرحمن به الهلال؛

مروری بر گرانترین نقل و انتقالات در تاریخ فوتبال خلیج فارس

کدخبر: 2246560

ستاره فوتبال امارات با امضای قراردادی بی سابقه و تاریخی به باشگاه الهلال عربستان پیوست تا عنوان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال خاورمیانه را به خودش اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، به همین بهانه گرانترین انتقالات تاریخ فوتبال خاورمیانه را مورد بررسی قرار داده ایم. جالب توجه است که در ۱۰ انتقال اول تاریخ فوتبال خلیج فارس باشگاه الهلال عربستان در ۶ انتقال حضور داشته و به نوعی متمول ترین باشگاه خاورمیانه محسوب می شود.

عمر عبدالرحمن ستاره تیم ملی فوتبال امارات و باشگاه العین با امضای قراردادی به ارزش ۶۰ میلیون درهم به الهلال پیوسته تا عنوان گرانقیمت ترین بازیکن و انتقال بین دو باشگاه در حوزه خلیج فارس را به نام خودش ثبت کند.

نایف هزازی ملی پوش عربستانی باشگاه الشباب در رتبه دوم این رده بندی قرار دارد. بازیکنی که در سال ۲۰۱۴ با مبلغ ۵۰ میلیون درهم به النصر پیوست و رکورد گران ترین انتقال تاریخ فوتبال عربستان را به نام خودش ثبت کرد.

یحیی شهری بازیکن سابق باشگاه الاتفاق عربستان در جایگاه سوم این رده بندی قرار دارد که با مبلغ ۴۸ میلیون درهم در سال ۲۰۱۳ به النصر پیوست.

ناصر الشمرانی دیگر مهاجم تیم ملی عربستان نیز در سال ۲۰۱۳ با مبلغ ۳۶ میلیون درهم از باشگاه الشباب جدا شد و به الهلال پیوست.

همچنین نواف عابد در سال ۲۰۱۳ قرارداد خودش را با مبلغ ۳۰ میلیون درهم با باشگاه الهلال تمدید کرد تا در جایگاه پنجم این رده بندی قرار بگیرد.

اسامه هوساوی(الهلال)، یاسر القحطانی(الهلال)، احمد خلیل(الجزیره امارات)، یاسر الشهرانی(الهلال) و مختار فلاته(الشباب) پنج بازیکن دیگری هستند که در این رده بندی مکان های ششم تا دهم جدول گران ترین بازیکنان تاریخ فوتبال در خلیج فارس را به نام خود ثبت کرده اند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: