سبحانی: باید برای کسب مدال طلا در اندونزی بجنگم/ ووشوکاران چینی باید از ما بترسند

کدخبر: 2246231

ملی‌پوش تیم ساندا ووشو ایران گفت: از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داردم و تنها باید در بازی های آسیایی برای کسب مدال طلا بجنگم

رضا سبحانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط خود در آستانه بازی های آسیایی اظهار داشت: خدا را شکر بعد از پشت سر گذاشتن اردوهای تیم ملی در حال حاضر در شرایطی خوبی قرار دارم. از ابتدای هفته نیز با رژیم غذایی به دنبال کاهش وزن هستم تا با شرایط ایده آل در اندونزی حضور داشته باشم. از لحاط روحی و روانی نیز احساس می کنم از آمادگی خوبی برخوردار هستم و تنها باید در اندونزی بجنگم تا با کسب مدال طلا بازگردم.

وی تصریح کرد: حضور در بازی های آسیایی اولین تجربه من در وزن 56 کیلوگرم خواهد بود. من سالیان سال در وزن 60 کیلو حضور داشتم اما حضور در وزن جدید باعث خواهد شد حریفان برای من سبک تر باشند و کار راحتری داشته باشم. امیدوارم با شکست تمام رقبای خود به مدال طلا دست پیدا کنم. در سالیان اخیر امکان حضور در تیم ملی را پیدا نمی کردم اما برای بازی های آسیایی با تمام وجود مبارزه کردم تا مسافر بازی های آسیایی باشم و قطعا از این فرصت استفاده خواهم کرد.

ملی پوش وزن 56 کیلوگرم تیم ملی ووشو در خصوص مبارزه با حریف چینی گفت: اصلا به حریف چینی فکر نمی کنم و اعتقاد دارم با توجه به عملکرد ووشو ایران آنها باید از مبارزه با ما بترسند. قطعا آنها می دانند حضور ورزشکاران ایرانی در اوزان آنها برایشان دردسرساز خواهد بود. روحیه همه بازیکنان تیم ملی نیز برای کسب موفقیت بالا است.

سبحانی در خصوص حضور محسن محمدسیفی در ترکیب تیم ملی بیان کرد: حضور سیفی در اردوهای تیم ملی کمک زیادی به ما کرد و تلاش می کنیم از تجربیات حضور او در دو دوره بازی های آسیایی استفاده کنیم. سیفی نیز با صحبت کردن با بچه ها ما را با شرایط و جو بازی های آسیایی آشنا کرده است و نکات بسیار مثبتی زیادی در خصوص شرایط جوی مسابقات و برهم ریختن تمرکز حریفان به ما گفته است.

وی در پایان در خصوص نتایج تیم ساندا در بازی های آسیایی اندونزی خاطر نشان کرد: ما در دوره گذشته موفق به کسب یک طلا، یک نقره و یک برنز شدیم اما اعتقاد دارم با وجود کار سختی که در این دوره داریم، صد در صد نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد. قطعا همه ورزشکاران برای کسب مدال طلا می جنگند اما امیدوار هستم هر چهار نفر با کسب مدال طلا به ایران بازگردیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: