سرانجام مجازات قاتل کودک ۸ساله پاکستانی اعلام شد/ ۱۲ بار اعدام و پرداخت جریمه نقدی

کدخبر: 2243902

قاتل زینب کودک ۸ ساله پاکستانی که اقدام غیرانسانی او جنجال آفرین شده بود به ۱۲ بار اعدام و پرداخت ۳میلیون روپیه محکوم شد.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، دادگاه عالی پاکستان سرانجام مجازات قاتل وحشی کودک 8 ساله پاکستانی را اعلام کرد.

گزارش ها حاکی است طبق دستور دادگاه عمران به 12 بار اعدام به دلیل تجاوز و قتل «زینب» و دیگران کودکان کم سن و سال محکوم شده است.

وی عامل قتل و تجاوز به «نور فاطمه 7 ساله، عایشه 5 ساله و لائبه 8 ساله» نیز بوده است و این دلیل حکم سنگین دادگاه علیه وی می باشد.

این حکم توسط دادگاه ویژه مبارزه با تروریسم صادر شده است و به این ترتیب پرونده یکی از جنجالی ترین قتل های سال 2017 پاکستان رو به بسته شدن است.

گفتنی است عمران در عملی غیر انسانی به حداقل 7 کودک تجاوز کرده و آنان را به قتل رسانده است که حکم قتل 3 کودک دیگر به زودی اعلام خواهد شد.

دادگاه عالی پاکستان پیش از این درخواست عفو وی را رد کرده و اعلام کرده بود قاتل این کودکان را که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی شد به شدت مجازات خواهد کرد.

سال گذشته جنازه زینب در یک زباله دانی پیدا شد و تحقیقات پزشکی قانونی نشان داد پیش از کشته شدن بارها به وی تجاوز صورت گرفته است.

مدتی پس از قتل زینب پلیس با انجام تحقیقات گسترده موفق به دستگیر کردن قاتل وی شد و پس از کش و قوس های بسیار دادگاه رای نهایی را در مورد وی صادر کرد.

این در حالی است که رسانه های پاکستانی با اشاره به حادثه تلخ قتل آتنا اصلانی کودک ایرانی، خواستار برخوردی مشابه با قاتل زینب بودند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: