در گفت‌وگوی ویژه خبری مطرح شد؛

مجلس قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشسته ها از سال ۱۳۹۵به صورت جدی پیگیری کرد/ امروز افرادی شاغل هستند که ۴۷ سال است کار می کنند و بازنشسته هم نشدند

کدخبر: 2238492

برنامه گفت وگوی ویژه خبری امشب با موضوع مصوبه مجلس درباره به کارگیری بازنشسته ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مصوبه مجلس درباره به کارگیری بازنشسته ها موضوع گفت وگوی ویژه خبری امشب 2 مردادماه بود که با حضور سید احسان قاضی زاده هاشمی و سید فرید موسوی از اعضای فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون جوانان مجلس در ابتدای برنامه گفت: مجلس قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشسته ها را از سال ۱۳۹۵به صورت جدی پیگیری کرد، چرا که جمع گسترده ای از رده های مختلف دوباره به کار بازگشته بودند.

وی افزود: ان افراد، افردای بودند که سال ها در بخش های خصوصی فعالیت کردند و دوباره به کار بازگشته بودند.

قاضی زاده هاشمی در ادامه بیان کرد: مجلس در قالب یک طرح یک قانونی را مصوب کرد که شامل ممنوعیت بازگشت به کار بازنشتگان بود و در آن قانون یک استثنایی بود که در ماده ۷۱خدمات کشوری در بندهای الف،ب، ج، د، ه جا گرفت.

وی افزود: که در بند الف آن، سران قوا ،در بند ب ،معاونان، رئیس جمهور و وزرا ، در بند ج نمایندگان مجلس و در بندهای دال و ه ،معاونان وزرا ، سفرا و استانداران قرار داشتند که در عبارت کلیدی تحت عنوان هم ترازان بود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: