پس از شکست برابر عربستان؛

رهبری: جوانان ایران کار بزرگی کردند/ سرم پایین است و دستم بالا!

کدخبر: 2237337

سرمربی تیم هندبال جوانان ایران بعد از بازماندن شاگردانش از صعود به مرحله نیمه نهایی گفت: بچه های من تا اینجای بازیها کار بزرگی انجام دادند و شکست امروز تقصیر من مربی است!

مهدی رهبری بعد از باخت تیمش در مرحله دوم رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا به عربستان و بازماندن شاگردانش از صعود به مرحله نیمه نهایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: واقعا بازی سختی بود. ما نیمه اول ۱۲ بر ۱۵ از تیم سعودی عقب افتادیم و در نهایت ۳۰ بر ۲۳ باختیم و متاسفانه از حضور در جمع چهار تیم بازماندیم.

وی افزود: اتفاقی که در بازی افتاد این بود که متاسفانه نتوانستیم نظم تیمی مان را حفظ کنیم . آن چیزی که پیش بینی کرده بودیم این بود که باید جلوی سرعت و ضد حمله های تیم رقیب را می گرفتیم اما موقعیت های تک به تک با دروازه را از دست دادیم و اسیر ضد حمله های تیم عربستان شدیم و در هر دو نیمه سه گل عقب افتادیم. در حال حاضر بازی ژاپن با قطر در جریان است و با توجه به اینکه ژاپن با اختلاف ۱۰ گل جلوست، تیم ما در گروه سوم خواهد بود. به این ترتیب در ادامه مسابقات باید برای مقام پنجم و ششمی رقابت کنیم.

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: همه تیم از بازیکنان تا کادر تمام تلاش خود را انجام دادند تا بهترین نتیجه را بگیریم. من نمی توانم به عنوان مربی ای که تیمش صعود نکرده بگویم که این نتیجه اشکالی ندارد؛ خیر از این بابت ناراحت هستم؛ سرم پایین است و دستم بالاست! اگر این تیم می بود و نتیجه ای می گرفت من نیز در موفقیت هایش سهم داشتم. اگر قصوری کردم از همه عذرخواهی می کنم. هر نتیجه ای که گرفته ایم و شکستی که اتفاق افتاده تقصیر من مربی است!

وی ادامه داد: واقعا بازیکنان تیم ام به خاطر بازی مقابل ژاپن و قطر و کسب دو تساوی برابر این تیم ها مستحق تقدیر و تحسین هستند. با ژاپنی مساوی کردیم که نایب قهرمان دو سال قبل نوجوانان آسیا بوده و در مسابقات جهانی گرجستان هشتم جهان شده و از یک کادر فنی دانمارکی بهره مند است و از آن سو واقعا تیم منظم و با تجربه ای هست. با قطری مساوی کردیم که نسبت به تیم نوجوانان دوسال قبل که چهارم آسیا شده بود؛ از چهار بازیکن جدید استفاده می کرد. یک دروازه بان اروپایی عالی و سه بازیکن اروپایی و آفریقایی آورده بود. با این دو تیم نتیجه تساوی یک شاهکار بود که شاگردان من بدست آوردند.

رهبری تصریح کرد: وظیفه دارم از تمام بازیکنانم تشکر کنم. تکرار می کنم نتیجه برابر عربستان نباید باعث شود زحمات بازیکنان ام نادیده گرفته شود بچه های من کار بزرگی انجام دادند. تیم ما زمان کمی برای آمادگی داشت. دو سال قبل در مسابقات نوجوانان آسیا حاضر نبودند و تدارکات برون مرزی نداشتند و با این شرایط و این نتیجه ها واقعا همت کردند. از همه می خواهم این باخت را به گردن من مربی بیاندازند و از این بابت از همه عذرخواهی می کنم.

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در بخش مردان، از ۲۵ تیر الی هشتم مردادماه در صلاله عمان برگزار می شود. سه تیم اول این رقابتها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۹ را بدست خواهند آورد. تیم هندبال ایران عصر امروز یکشنبه ۳۱ تیرماه با شکست برابر تیم عربستان از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: