فینال مسابقات "دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه"

کدخبر: 2237173

فینال مسابقات "دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه" (۳MT)، همزمان با آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی، چهارشنبه-سوم مرداد- در دانشگاه بوعلی سینا استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دراین دوره از جشنواره، ۹۰۵ عنوان پایان‌نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد، ۴۷۳ عنوان در بخش اصلی و ۱۲۵ عنوان در بخش ویژه و ۴۶ عنوان پایان‌نامه در بخش جنبی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

در بخش جنبی جشنواره برای دومین بار مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی این مسابقات در ۹ واحد جهاد دانشگاهی و هفت استان کشور برگزار شد. از ۳۰۰ دانشجوی شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی۲۴ نفر برگزیده شدند و به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

مرحله نیمه نهایی این مسابقات اسفندماه گذشته در تهران برگزار شد که از این میان چهار نفر به مرحله نهایی راه یافتند، این نفرات همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره در مرحله فینال با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، این جشنواره از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه "امام صادق(ع) "، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاددانشگاهی واحد استان قزوین و به میزبانی جهاددانشگاهی واحد استان همدان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: