هندبال قهرمانی جوانان آسیا- عمان؛

تیم جوانان ایران برابر ژاپن به تساوی رسید

کدخبر: 2236347

تیم هندبال جوانان کشورمان اولین مسابقه خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا را با تساوی برابر ژاپن به پایان بردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه شانزدهمین دوره رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان آسیا در عمان، عصر امروز تیم جوانان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ژاپن رفت. شاگردان رهبری در این نزدیک و حساس نیمه اول را با نتیجه ۹ بر ۵ به رقیب خود واگذار کردند.

در بین دو نیمه کادر فنی راهنمایی های خود را به بازیکنان گوشزد کرده و تاکتیک تیم در نیمه دوم تغییر کرد به طوریکه تا دقیقه پایانی تیم ایران سه گل از ژاپن جلو افتاد اما با تغییر تاکتیک تیمی ( دفاع یارگیر) دفاع من تو من رقیب، ژاپنی ها توانستند سه گل عقب افتاده را جبران کرده و بازی را با نتیجه تساوی ۱۹ بر ۱۹ به پایان برسانند.

ایران در ادامه رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی، عصر فردا شنبه ۳۰ تیرماه به مصاف تیم قطر خواهد رفت. تیم قطر امروز بازی خود را با نتیجه ۱۹ بر ۱۷ به عربستان باخته و قطعا فردا برای کسب یک پیروزی برابر کشورمان به میدان می رود. ایران نیز برای صعود به جمع چهار تیم نیازمند برد در مسابقه فرداست.

شاگردان مهدی رهبری در مرحله گروهی با کسب سه برد برابر تیم های هند، یمن و عمان میزبان رقابتها با ۱۲۳ گل زده و بهترین خط حمله جواز حضور در مرحله دوم را کسب کرده بودند.

تیم هندبال جوانان ایران در مرحله دوم در گروه دوم با تیم های قطر، عربستان و ژاپن هم گروه است. در گروه اول نیز تیم های عمان، کره جنوبی، بحرین و عراق قرار دارند. دو تیم از هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد.

شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در بخش پسران از ۲۵ تیر ماه الی هشتم مردادماه در عمان برگزار می شود. این رقابتها جنبه انتخابی رقابتهای قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ را دارد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: