گواردیولا: نمی‌خواستم ژورگینیو را در حالی که دلش با چلسی است به تیمم بیاورم/ هارت تیم پیدا نکند با ما می‌ماند

کدخبر: 2236161

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که تصمیم بازیساز ایتالیایی سابق ناپولی برای رد پیشنهاد او و پیوستن به چلسی درست بوده است چون او به تیمی پیوست که می‌خواست برای آن بازی کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تا مدتی پیش گفته می شد که ژورگینیو در آستانه پیوستن به منچستر سیتی قرار دارد اما این هافبک ایتالیایی ترجیح داد که همراه با سرمربی سابقش در ناپولی، مائوریتزیو ساری راهی چلسی شود. بعد از این اتفاق اعلام شد که سیتی از دست هافبک سابق ناپولی به شدت خشمگین است چون احساس می کند که او این باشگاه را دور زده است. با این حال گواردیولا برای ژورگینیو در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

گواردیولا پیش از بازی دوستانه تیمش برابر بوروسیا دورتموند در جام قهرمانان بین المللی، در پاسخ به این سؤال که آیا از رفتن ژورگینیو به چلسی ناراحت است، گفت: نه، من ناراحت نیستم. ما تلاش مان را کردیم اما در نهایت توصیه من به تمام بازیکنان این است که به تیمی بروند که دوست دارند برای آن بازی کنند. برای ژورگینیو هم اشتباه بود که به ما ملحق شود در حالی که دلش پیش مائوریتزیو و چلسی بود. من از این جنبه به قضیه نگاه می کنم که فوتبال انگلیس از یک بازیکن استثنایی استقبال می کند و چنین بازیکنانی اینجا همیشه مورد استقبال هستند. اگر او تصمیم گرفته که به چلسی برود، برای این کارش دلایلی آورده یا خواهد آورد. من برای او آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی سابق بایرن مونیخ درباره آینده دروازه بان انگلیسی بلاتکلیف تیمش، جو هارت که پس از پایان قرارداد قرضی اش با وستهام به سیتی برگشته است هم گفت: جو بازیکن ماست. شرایط او هم فعلاً طوری است که در کنار ما باشد. ما تلاش می کنیم تا راه حلی برای او پیدا کنیم و اگر این اتفاق رخ ندهد، او اینجا خواهد ماند. هارت یکی از بهترین بازیکنانی است که تا به حال دیده ام. او هنوز هم دارد مثل یک پسر 18 ساله تمرین می کند. با توجه به اتفاقی که در فصول اخیر برای او رخ داده، می دانم که وضعیت آسانی ندارد. او اما در کنار ماست.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: