وزیر بهداشت در مجمع خیرین سلامت؛

باید آماده مقابله با ظالمانه ترین تحریم ها باشیم

کدخبر: 2235949

وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که می خواهند ظالمانه ترین تحریم ها را تحمیل کنند ، گفت: ما سخت تر از این مشکلات را پشت سر گذاشته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید حسن هاشمی در مجمع خیرین سلامت، اظهارداشت: پروژه هایی که در دولت یازدهم شروع کردیم، بیشتر در مناطق محروم و شهرهای مرزی بوده و از این رو، پروژه های بی نظیری بوده اند.

وی افزود: اجرای پروژه ها در این مناطق باعث می شود که مردم این ذهنیت را داشته باشند که نظام به فکر آنهاست.

هاشمی با تاکید بر تداوم برنامه های دولت یازدهم در دولت دوازدهم، تصریح کرد: قطعا با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد که باید آمادگی مقابله با آنها را داشته باشیم.

وزیر بهداشت در عین حال به گرفتاری هایی که بعضا به دست خودمان درست می شود، اشاره کرد و افزود: خودمان هم گاهی اوقات تنبلی و ندانم کاری می کنیم.

هاشمی با تاکید بر آمادگی نسبی حوزه سلامت در برابر مشکلات، اظهارداشت: صف آرایی دشمنان در مقابل ما بی سابقه است و می خواهند سخت ترین تحریم ها را تحمیل کنند، در حالی که همه اینها یک خواب و خیال بیشتر نیست، چون ما مشکلات از این سخت تر را پشت سر گذاشته ایم.

وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که آنها ظالمانه ترین تحریم ها را می خواهند تحمیل کنند، گفت: در این شرایط باید تلاش کنیم مشکلات و گرفتاری های مردم نه تنها بیشتر نشود که حتی نسبت به سال گذشته نیز کمتر شود.

هاشمی با تاکید بر این مطلب که پروژه ها را با قدرت به پیش خواهیم برد، بر اجرای کارهای مشترک با مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و افزود: هزاران پروژه مشترک با مجمع خیرین سلامت داریم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: