میرساجدی در گفت‌وگو با فارس:

مقابل ورود بازرسان آژانس به دانشگاه شهیدبهشتی می‌ایستیم/ نمی‌گذاریم جاسوسان اطلاعات اساتیدمان را ببرند!

کدخبر: 2235721

مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی در رابطه با احتمال بازرسی ماموران آژانس از این دانشگاه گفت: چنین اقداماتی باعث در خطر افتادن امنیت اساتید ما می شود و مطمئنا در مقابل ورود بازرسان آژانس به دانشگاه شهیدبهشتی خواهیم ایستاد.

سیدمهدی میرساجدی مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در رابطه به بازرسی ماموران آژانس بین المللی اتمی از برخی از دانشگاه های کشور، گفت: ما قطعا چنین حرکتی را محکوم می کنیم، مقام معظم رهبری هم در رابطه با بازرسی های غیرمتعارف و پرس و جو از شخصیت ها هشدار داده اند و مسببان چنین بازرسی هایی باید متوجه خطرات این موضوع باشند.

ساجدی تصریح کرد: چنین اقداماتی باعث در خطر افتادن امنیت علمی و امنیت جانی اساتید دانشگاه و دانشمندان ما می شود. همچنین موجب کاهش شدید رشد علمی ما خواهد شد.

وی در رابطه با احتمال بازرسی ماموران آژانس از دانشگاه شهیدبهشتی، افزود: دانشگاهیان انقلابی این دانشگاه به هیچ وجه چنین موضوعی را نخواهند پذیرفت و مطمئنا در مقابل ورود بازرسان آژانس به دانشگاه شهیدبهشتی خواهیم ایستاد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی گفت: در وضعیتی که نیروی انتظامی هم حق ورود به دانشگاه را ندارد چطور یک عده که در جاسوس بودن بسیاری از آنها هم شکی نیست می توانند سرزده وارد دانشگاه های ما شوند؟ ما نباید بگذاریم اطلاعات دانشمندان و اساتید ما را با خود ببرند! قطعا مسئولان باید در مورد چنین اقداماتی پاسخگو باشند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: