ساعی: بزرگترین کاروان تاریخ ورزشی ایران راهی بازی‌های آسیایی می‌شود

کدخبر: 2235607

پیشکسوت تکواندو کشورمان گفت: بزرگترین کاروان تاریخ ورزشی ایران راهی بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌شود و پراکندگی در محل برگزاری مسابقات کار ما را سخت می‌کند.

هادی ساعی پیشکسوت تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، بیان کرد: بزرگترین کاروان تاریخ ورزشی ایران راهی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا می شود و پراکندگی محل برگزاری رقابت ها کاررا برای ما سخت می کند. رشته های ورزشی در دو شهر جکارتا و پالبانگ به رقابت می پردازند و به همین دلیل طی دیروز و امروز با هر دو گروه سرپرستان و سرمربیان تیم های اعزامی جلسه توجیهی را برگزار کردیم.

اندونزی در امر میزبانی کشور با تجربه ای نیست

او ادامه داد: بیشتر کارهای مربوط به ورزشکاران را در داخل کشور پیگیری کردیم چرا که اندونزی کشور با تجربه ای در امر میزبانی نیست البته از قبل نمی توان قضاوت کرد.تمام موارد را پیش بینی کردیم.کاروان ایران هم به صورت کمی و هم به صورت کیفی به رقابت ها می رود و حتی رشته هایی که برای اولین بار است که با این مسابقات می روند از شانس های کسب مدال برای کاروان هستند.

ساعی افزود: در این مسابقات آفت مصدومیت ورزشکاران را تهدید می کند و ما امیدواریم که تمام ملی پوشان بدون آسیب دیدگی و مصدومیت مسابقات خود را برگزار کنند و عملکرد موفقی داشته باشند.

پیشکسوت تکواندو کشورمان درباره برگزاری اردوهای تیم های ملی اعزامی به مسابقات آسیایی گفت: این دوره از نظر بودجه و تجهیزات مشکلی نداشتیم و خوشبختانه اردوهای آمادگی تیم های ملی به صورت منظم برگزار شد.

امیدواریم انتظاری که از تکواندو داریم در بازی های آسیایی برآورده شود

ساعی درباره وضعیت تکواندو عنوان کرد: ارتباط با تیم ملی ندارم اما می دانم که اردوها در حال برگزاری است و بازیکنان به خوبی تمرین می کنند. امیدواریم انتظاری که از تکواندو داریم در بازی های آسیایی برآورده شود.

او در مورد اینکه دستیار عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو مردان اردوی تیم را ترک کرده است گفت: در این مورد اطلاعی ندارم و نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.

به شرطی که جایگاه ام حفظ شود با فدراسیون تکواندو همکاری می کنم

ساعی درباره همکاری خود با فدراسیون تکواندو بیان کرد: یکی دو بار با پولادگر در این زمینه صحبت کردم. تمایل دارم که به تکواندو کمک کنم اما به شرطی که جایگاه ام حفظ شود با فدراسیون تکواندو همکاری می کنم.

این دیدگاه که هر کسی که با فدراسیون تکواندو کار نمی کند تکواندوکار نیست اشتباه است

پیشکسوت تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: من هر جایی که باشم خودم را نماینده تکواندو می دانم به شرطی که فدراسیون هم من را به عنوان نماینده قبول داشته باشد. این دیدگاه که هر کسی که با فدراسیون تکواندو کار نمی کند تکواندوکار نیست اشتباه است.

بیشتر بخوانید :ساعی: کسی نمی تواند مانع کار کردن من در تکواندو شود/ به تنهایی نمی توانم معجزه کنم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: