سرمربی جدید اوسترشوند: اتفاق تازه ای برای قدوس نیفتاده است

کدخبر: 2235595

با وجود انتشار خبرهای مختلف درباره ابراز تمایل چندین تیم برای جذب ستاره ایرانی تیم اوسترشوند،سرمربی این تیم اعلام کرد هیچ اتفاق تازه ای برای این بازیکن نیفتاده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها خبرهای متعددی درباره تمایل تیم های اروپایی و غیر اروپایی برای جذب سامان قدوس ستاره ایرانی اوسترشوند منتشر می شود، و حتی امروز از بوردوی فرانسه به عنوان مشتری جدید او نام برده شد،با این وجود «ایان بورچنال » سرمربی جدید اوسترشوند اعلام کرد هنوز هیچ خبر جدیدی درباره قدوس وجود ندارد.

بورچنال 35 ساله که پس از پیوستن گراهام پاتر سرمربی سابق اوسترشوند ،ابتدا به عنوان مربی موقت در دو بازی جانشین او شد و حالا با اعلام وب سایت رسمی این باشگاه تا پایان فصل سرمربی این تیم خواهد بود در گفتگو با سایت سوئدی SVT Sport به پرسش هایی درباره خود و قدوس پاسخ داد.

این مربی جوان که از دو بازی اول خود 4 امتیاز کسب کرده گفت: "باشگاه از کار من راضی است و می خواهد به طور قطعی بمانم. من از معرفی خودم و چگونگی واکنش تیم به فلسفه کاری ام خرسندم و من قطعا می خواهم همچنان بخشی از یک باشگاه بلند پرواز باشم."

بورچنال درباره قدوس گفت: "سامان بازیکن فوق العاده ای است، اما من از قبل آن را می دانستم. چیز تعجب آوری نیست، و به همین دلیل است که باشگاه ها به دنبال او هستند. در عین حال، ما از بازیکنان خوب بسیاری داریم و زمانی که کسی مانند «کن» و «سات» تیم را ترک کنند، این وظیفه بازیکنان جدید است که قدم پیش بگذارند و جای آنها را پر کنند.

سرمربی جدید اوسترشوند درباره شایعات اخیر درباره سامان نیز گفت: "اکنون هیچ چیز جدیدی وجود ندارد او طبق معمول با تیم تمرین می کند و امیدوارم در مسابقه آینده با ترلبورگ او را در اختیار داشته باشیم. شما می دانید که دنیای مطبوعات چطور است ، همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد، اما در حال حاضر هیچ گزارش جدیدی درباره قدوس وجود ندارد."

گفتنی است تیم اوسترشوند در پایان هفته سیزدهم لیگ سوئد در جایگاه پنجم ایستاده است. این تیم هفته جاری با تک گل زیبای قدوس برابر مالمو به تساوی یک بر یک دست یافت.

بیشتر بخوانید: تیم های مطرح انگلیسی خواهان جذب سامان قدوس+ عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: