جهاد اسلامی: معادله «بمباران مقابل بمباران» دشمن را ناچار به قبول آتش‌بس کرد

کدخبر: 2234336

یکی از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین ضمن اعلام اینکه راهپیمایی‌های بازگشت ادامه پیدا خواهد کرد؛ گفت، آمادگی مقاومت در نوار غزه، دشمن صهیونیستی را مجبور به قبول آتش‌بس کرد.

«خالد البطش» از اعضای ارشد جهاد اسلامی اعلام کرد، دشمن صهیونیستی در تحقق اهداف خود طی حمله اخیر به نوار غزه ناکام ماند، نتوانست قواعد درگیری را تغییر دهد، به راهپیمایی‌های بازگشت خاتمه دهد و این راهپیمایی‌ها با همان شور قبل ادامه پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، البطش تأکید کرد حمله اخیر رژیم صهیونیستی که ملت فلسطین و کودکان را هدف قرار داد، این ملت را نترساند بلکه تأکید کرد که دشمن صهیونیستی مرتکب جنایتی جدید شده و جامعه بین‌المللی باید در مقابل رژیم اشغالگر بایستد.

وی ادامه داد، مقاومت حق کامل برای پاسخ به جنایات رژیم اشغالگر دارد و طی روزهای گذشته معادله «بمباران مقابل بمباران» را ثابت کرد؛ این معادله، دشمن صهیونیستی را ناچار به توقف حملات و قبول آتش‌بس کرد.

شنبه (دو روز پیش) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی حمله به یک زمین بازی در نواز غزه دو کودک فلسطینی را به شهادت رساندند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دقائقی پس از شهید شدن دو کودک غزه‌ای با بمب‌های یک جنگنده اسرائیلی، به فلسطینی‌ها هشدار داد که که باید پیام حمله امروز را بفهمند وگرنه حمله گسترده‌ای در پیش خواهد بود.

مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت، دهها موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد؛ در نهایت با پادرمیانی برخی طرف‌ها مانند مصر در نوار غزه آتش‌بس شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: