جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

دشان: با بازی عقلانی مقابل کرواسی به پیروزی رسیدیم/این قهرمانی شکست تلخ در یورو ۲۰۱۶ را جبران کرد

کدخبر: 2233849

سرمربی فرانسه پس از پیروزی مقابل کرواسی و قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: ما با شایستگی تمام به قهرمانی رسیدیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی امروز از ساعت 19:30 در دیدار فینال جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پرگل 4 بر 2 به نفع فرانسه به پایان رسید تا خروس ها برای دومین بار در تاریخشان قهرمان جام جهانی شوند. آخرین قهرمانی فرانسه به سال 1998 برمی گردد که دشان، کاپیتان تیم بود و این بار بعد از 20 سال به عنوان سرمربی جام را به فرانسه برد.

دشان، سرمربی فرانسه پس از قهرمانی گفت: این لحظه واقعا زیبا است. برخی از بازیکنان ما به این قهرمانی رسیدند و تنها 19 سال سن دارند. ما در این بازی بی محابا حمله نکردیم و بازی عقلانی از خودمان به نمایش گذاشتیم. ما به هر حال در این بازی 4 گل به ثمر رسانیدیم و این برد را با شایستگی به دست آوردیم.

وی افزود: ما بازی را با زدن گل جلو افتادیم ولی حفظ این نتیجه بسیار سخت بود اما ما با کار و تلاش به این مکان رسیدیم. این بازیکنان به مدت 4 سال در بالاترین سطح جهان بودند. به خاطر شکستی که دو سال پیش در فینال داشتیم خیلی ناراحت شدیم ولی اکنون با این قهرمانی حالمون خوب شد. 55 روز تمام ما تلاش بی وقفه کردیم. این قهرمانی بزرگی است. ما فرانسه را دوست داریم. ما افتخار می کنیم که فرانسوی هستیم و زنده باد فرانسه.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: