وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

مدارس لاکچری با نگاه گیشه‌ای مردم را اغفال کنند/ معوقات فرهنگیان بازنشسته با حقوق تیر پرداخت می‌شود

کدخبر: 2233836

بطحایی گفت: با مدارسی که با نگاه گیشه‌ای مردم را اغفال می‌کنند، برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید محمد بطحایى وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران و در حاشیه افتتاحیه المپیاد زیست شناسی 2018 درباره فعالیت مدارس لاکچرى در پایتخت در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این مدارس ظاهرى شیک داشته، اما از درون تفاوتى با مدارس معمولى ندارند.

وی ادامه داد: بخشى از زدودن این مواردى که نظام آموزشى را تهدید مى کند به خانواده ها برمی گردد و آن ها باید هوشیارتر باشند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: شعار ها و تبلیغاتى که توسط مسئولان معدود مدارس مشاهده مى شود با آنچه در عمل اتفاق مى افتد، تفاوت بسیارى دارد.

بطحایی بیان کرد: نظارت هاى آموزش و پرورش به طور مستمر ادامه دارد و با مدارسى که بخواهند به طور گیشه اى مردم را اغفال کنند و آن ها را از محتواى آموزشى اصیل منحرف کنند، برخورد مى کنیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت معوقات بازنشستگان گفت: امیدواریم معوقات فرهنگیان بازنشسته با حقوق تیرماه پرداخت می شود.

المپیاد زیست شناسی امسال از منحصر به فردترین المپیادهاست

وی درباره برگزاری المپیاد جهانی زیست شناسی در کشور گفت: در شرایطی که دشمنان فضاسازی و هجمه وارد می کنند این المپیاد با حضور 71 کشور از منحصر به فردترین المپیادهاست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: