در «حالا خورشید» مطرح شد:

ماجرای دعوت یاسی اشکی به شبکه/ آیا دغدغه صداوسیما موی پویول است؟

کدخبر: 2233751

مدیرگروه اجتماعی شبکه سه سیما در برنامه «حالا خورشید» به سوالات و پیامک های مخاطبان توضیح داد.

برنامه «حالا خورشید» در نوبت عصر امروز یکشنبه ۲۴ تیرماه با حضور ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما آغاز شد و وی در این برنامه به سوال های پیامکی مردم که توسط رضا رشیدپور مطرح می شد پاسخ می داد.

وی در ابتدا در پاسخ به اولین سوال چالشی در این برنامه از طرف مردم درباره حضور یاسی اشکی و اینکه سخنانش دروغ بوده است، عنوان کرد: «ماه عسل» برنامه ای با عقبه ۱۲ ساله است. درمورد یاسی اشکی باید این توضیح را ارایه کرد که این سوژه از طرف مسئولان وزارت بهداشت به برنامه معرفی شد. از طرف وزارت بهداشت گفته شد که او فعالیتی را تحت پوشش وزارت بهداشت انجام می دهد که یک دغدغه و ضرورت است.

اگرچه یاسی اشکی از طرف وزارت بهداشت مطرح شد اما ما باید استعلاماتی را می گرفتیم که روند آنها هم طی شد کریمان اضافه کرد: اگرچه یاسی اشکی از طرف وزارت بهداشت مطرح شد اما ما باید استعلاماتی را می گرفتیم که روند آنها هم طی شد و بعد این سوژه در برنامه حضور یافت.

وی در جواب یکی از پیامک ها که این برنامه را دروغ عنوان کرده بود: حواشی ای پیش آمد و اگر شما تعقیب کرده باشید وزیر بهداشت چند بار مصاحبه کرد و از پخش این برنامه تشکر کرد و بیان شد که سوژه از دغدغه های وزارت بهداشت بوده است.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در واکنش به نبود اطلاع رسانی درباره مناظره ای که قرار بود درباره حضور یاسی اشکی مطرح شود و لغو شد، گفت: یک هزینه رسانه ای صورت گرفته بود و نمی خواستیم بیشتر دامن زده شود و اگر مطلبی می گفتیم درباره چرایی برگزار نشدن مناظره و اینکه به طور مثال یک نفر از طرفین آماده نبود، اصل موضوع تحت فشار قرار می گرفت.

وی افزود: وقتی وزارت بهداشت بیان می کند که این واکسن باید در داخل کشور تولید شود و یک نیاز است باید وزارت بهداشت به عنوان یک مرجع محسوب شود.

کریمان که به عنوان نماینده شبکه سه در این برنامه حضور یافته بود در بخش دیگر برنامه درباره جلوگیری از حضور پویول کاپیتان تیم ملی اسپانیا و اینکه موهای بلندش مانع حضورش شده است، تصریح کرد: فکر می کنید بحث های ظاهری اینقدر مهم است؟ آیا دغدغه ما موی پویول است؟

وی همچنین در پاسخ به پرسش رشیدپور درباره تتوی این بازیکن اظهار کرد: مگر نمی شد با قاب بندی این مساله را درست کرد؟ من فکر می کنم این موضوع دچار حاشیه سازی رسانه ای شد.

کریمان درباره دلیل اصلی این مساله اظهار کرد: خود شما هم در برنامه مساله ارز و اقتصاد را پیگیری می کنید و با توجه به مشکلات معیشتی مردم در این روزها و رقم هایی که بابت حضور پویول در برنامه مطرح شد ما فکر کردیم که آیا صلاح است او به برنامه دعوت شود یا خیر.

اعداد و ارقامی بابت دعوت از پویول به برنامه مطرح شد که ما با وضعیت اقتصادی حال حاضر فکر کردیم شاید به مصلحت نباشد او در برنامه حضور یابد وی با بیان اینکه میرباقری معاون سیما نیز همان زمان توضیحاتی را ارایه کرد، افزود: اعداد و ارقامی بابت دعوت از پویول به برنامه مطرح شد که ما با وضعیت اقتصادی حال حاضر فکر کردیم شاید به مصلحت نباشد او در برنامه حضور یابد. البته من از عادل فردوسی پور تشکر می کنم و تلاش های زیادی هم در این یک ماه انجام داد و رضایتمندی مخاطبان را بدست آورد و با اقبال بسیار خوبی مواجه شد. شما تهیه کنندگان به دنبال این هستید که بهترین برنامه را بسازید.

کریمان در بخش دیگری با اشاره به رویکرد حمایت از کالای ایرانی گفت: آیا به مصلحت است در این فشار اقتصادی تبلیغ کالای خارجی کنیم یا هزینه ارزی را بالا ببریم. ما در نابسامانی ها باید همراه مردم باشیم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: