در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امروز؛ آخرین روز فروش سکه یادبود جام جهانی ۲۰۱۸

کدخبر: 2233651

امروز و همزمان با پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، فروش سکه یادبود جام جهانی به پایان می‌رسد.

رحیم پرنیا مدیرعامل خانه سکه ایران، در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه امروز همزمان با پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸، آخرین روز فروش سکه یادبود جام جهانی است، اظهار کرد: از فردا فروش سکه یادبود جام جهانی متوقف می شود و بعد از آن طبق روال معمول قالب محصول امحاء می شود تا افرادی که آن را خریداری کرده اند، محصول خاص و نمونه ای داشته باشند.

وی افزود: وقایع نگاری در دستور کار خانه سکه ایران قرار گرفته است و ما تلاش می کنیم، وقایع و اتفاقات روز را با تولید یادگارهایمان جاودانه کنیم.

مدیر عامل خانه سکه ایران، در بخش دیگری از صحبتهایش به مذاکراه با آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: این مذاکرات با هدف جمع آوری مطالبی برای تولید یادبود هزار و دویستمین سالگرد ورود امام رضا (ع) به ایران انجام می شود. پس از آن کاری از مولوی را به صورت مشترک با ترکیه انجام می دهیم؛ زیرا مولوی یک شخصیت جهانی است و به هیچ کشوری تعلق ندارد و متعلق به نوع بشر است. طرح ملیت برای مولوی دور شدن از تفکرات وی است و جهلی است که مولوی بار ها در گفتگوهایش به آن اشاره کرده است. ما تلاش می کنیم که حداقل به سهم خودمان مسیر پرداختن به شخصیت مولوی را از تفکرات ملیتی پاک کنیم و این جهان بینی را در محصولاتمان اشاعه دهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: