جام جهانی ۲۰۱۸ | هزینه سنگین کروات‌ها برای حضور در بازی فینال/ بررسی پرونده شعارهای تبعیض‌آمیز انگلیسی‌ها در فیفا

کدخبر: 2232258

هواداران تیم ملی فوتبال کرواسی برای حضور در بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاضر به هرگونه هزینه‌ای هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رویترز، هواداران تیم ملی فوتبال کرواسی تلاش می کنند تا تحت هر شرایطی، برای تماشای بازی فینال جام جهانی 2018 به ورزشگاه لوژنیکی مسکو دسترسی داشته باشند.

بوریس، یکی از هواداران تیم ملی فوتبال کرواسی در این رابطه می گوید: کروات ها دیوانه هستند. بلیت بازی فینال را با کمک کارت های اعتباری خریداری می کنند و هر کاری برای دسترسی به ورزشگاه بازی فینال جام جهانی 2018 روسیه انجام خواهند داد.

ایوان اسکگرو، دیگر هوادار تیم ملی فوتبال کرواسی هم گفت: پول هنگفتی برای سفر به روسیه پرداخت کردم. این اتفاق شاید یک بار در طول زندگی رخ دهد. سفر کوتاهم به روسیه با چهار ماه حقوقم برابری می کند.

تیم های ملی فوتبال فرانسه و کرواسی ساعت 19:30 دقیقه روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه لوژنیکی مسکو رو در روی هم قرار می گیرند و تیم برنده، فاتح بیست ویکمین جام جهانی می شود.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 مربوط به بررسی پرونده شعارهای تبعیض آمیز هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس در بازی نیمه نهایی برابر کرواسی در ورزشگاه لوژنیکی مسکو است.

سرویس رسانه ای فیفا با تأیید دریافت گزارشی از سیستم نظارت ضد تبعیض درباره شعارهای هواداران تیم ملی فوتبال انگلیس از بررسی آن توسط کمیته انضباطی این نهاد خبر داد.

تیم ملی فوتبال انگلیس چهارشنبه شب گذشته در ورزشگاه لوژنیکی مسکو 2 بر یک از کرواسی شکست خورد و از راهیابی به فینال جام جهانی 2018 روسیه بازماند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: