همکاری ها ايران و آذربایجان در صادرات دارو و انتقال تكنولوژى

کدخبر: 2232255

هاشمى گفت: در سفر رئيس جمهور آذربايجان به ايران بر صادرات دارو و انتقال تكنولوژى از كشورمان تاكيد شده است.

سید حسن هاشمی وزيربهداشت پس از دیدار با وزرای بهداشت، اقتصاد و کار و رفاه اجتماعی جمهوری آذربایجان در باکو، اظهار كرد: در سفر الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان به ایران، بر صادرات داروی ایران به آذربایجان و گسترش مناسبات در حوزه های درمان و آموزش پزشکی تاکید شد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: حتما باید سرمایه گذاری مشترکی در آذربایجان داشته باشیم تا این کشور بتواند از پیشرفت های صنعت داروی ایران و خدمات پزشکان ایرانی، بهره مند شود.

هاشمی دیدارهای خود با وزرای بهداشت، اقتصاد و کار و رفاه اجتماعی جمهوری آذربایجان را مفید و سازنده دانست و گفت: در این نشست ها، موضوع بیمه و همچنین انتقال تجربیات طرفین نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: با توجه به اراده ٢ کشور ایران و جمهوری آذربایجان و ریشه های فرهنگی و علائق مشترک بین دو ملت، این نشست ها می تواند دستاوردهای خوبی داشته باشد و امیدواریم که بیش از گذشته شاهد صادرات دارو و انتقال دانش و تکنولوژی بین دو کشور باشیم.

وى عنوان كرد: ایران و جمهوری آذربایجان از گذشته های دور، روابط گسترده و خوبی داشتند و روسای جمهور دو کشور نیز اراده قوی و جدی بر گسترش همکاری های مشترک حوزه بهداشت و درمان دارند.

انتهاى پيام/

همكارى ايران و آذربايجان درحوزه دارو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: