ماجرای پست مشترک سرخپوشان پایتخت چه بود+ مصاحبه

کدخبر: 2232245

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره پست مشترک بازیکنان پرسپولیس در صفحه اجتماعی شان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان پرسپولیس بعد از بدقولی مسئولان در پرداخت مطالبات مالی در پست های اینستاگرامی مشترک نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و باشگاه پرسپولیس پس از این اتفاق دست به کار شد و بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان را به حسابشان واریز کرد.

حسین خبیری مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پست های مشترک بازیکنان در صفحه اجتماعی خود یک سوتفاهم بود که خیلی زود برطرف شد. من با سید جلال حسینی صحبت کردم و او هم متقاعد شد و بعد از آن بازیکنان پست های خود را پاک کردند.

او درباره اینکه پست مشترک اینستاگرامی بازیکنان به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی شان بود، گفت: من در اردوی کرواسی بودم و درباره تاخیر در پرداختی ها به بازیکنان اطلاعی ندارم اما سوتفاهمات با صحبت با سید جلال حسینی کاپیتان تیم حل شد.

خبیری بیان کرد: به هر حال گرشاسبی سرپرست باشگاه همه تلاش خود را می کند تا مطالبات مالی کادر فنی و بازیکنان را به موقع پرداخت کند تا آنها با روحیه بالا روانه مسابقات شوند. تا جایی که اطلاع دارم امروز مبلغی از طلب فصل گذشته به حساب بازیکنان واریز شد و روز شنبه نیز مابقی طلب به حساب آنها واریز می شود تا مبلغ قرارداد بازیکنان در فصل گذشته به طور کامل تسویه حساب شود.

بیشتر بخوانید:

سرخپوشان پایتخت پولدار می شوند

گرشاسبی: برای پول پرسپولیسی های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ لحظه شماری می کنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: