دور دنیا با نوآوران؛

از شارژری که تلفن شما را تمیز می‌کند تا گجتی که بیماری‌تان را در خواب تشخیص می‌دهد

کدخبر: 2232212

اختراعات محققان در سراسر جهان سبب آسان شدن زندگی و بازشدن دریچه‌های جدیدی از علم و فناوری می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات محققان در سراسر جهان است که رشد و پیشرفت جوامع را به دنبال دارد، این اختراعات با هدف آسان کردن زندگی و باز کردن دریچه های جدیدی از علم و فناوری ساخته شده اند.

وای فایی که تنها به صاحب خود اینترنت می دهد

محققان موفق به طراحی وای فای هوشمندی شده اند که صاحب خود را از میان تمام کاربران شناسایی می کند و تنها به او دسترسی جهت اتصال به اینترنت را می دهد.

این وای فای هنگامی که صاحب خود را پیدا می کند به او پیامی ارسال کرده و کاربر را به اینترنت متصل می کند.

شارژری که تلفن شما را تمیز می کند

دانشمندان موفق به ابداع شارژری شدند که نه تنها تلفن همراه شما را شارژ می کنند بلکه می تواند تمامی میکروب و باکتری های موجود بر روی آن را هم از بین ببرد ؛ همانطور که می دانید تلفن های همراه جزو آلوده ترین وسایلی هستند که هر روزه با آنها سر و کار داریم.

این تلفن های همراه مملو از باکتری و ویروس هایی هستند که گاهی اوقات می تواند برای افراد مشکل زا باشد و برای رفع این مشکل شارژری طراحی شده است که به کمک طول موج خاصی از نور ، می تواند تمامی باکتری و ویروس ها را از بین ببرد.

برای از بین بردن مواد مضر بر روی تلفن همراه تنها کافی است آن را در درون شارژر قرار دهید تا در کمتر از چند دقیقه تلفن همراه شما تمیز شود.

از شارژری که تلفن شما را تمیز می کند تا گجتی که اجازه مرگ به شما را نمی دهد

وسیله ای که مرگ را به شما هشدار می دهد

به تازگی گجتی رونمایی شده است که تنفس افراد را هنگام خواب بررسی می کند و تنها با گوش دادن به ریتم تنفسی افراد هنگام خواب نه تنها از آنها محافظت می کند بلکه حتی بسیاری از بیماری ها و اختلالات خوابی را هم شناسایی می کند.

این گجت در کنار تختخواب افراد قرار می گیرد و دم و بازدم را ثبت می کند و درصورت وقوع هرگونه اتفاق مشکوکی سریعا هشدار می دهد.

از شارژری که تلفن شما را تمیز می کند تا گجتی که اجازه مرگ به شما را نمی دهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: