گزارش نسیم آنلاین از فضای مجازی

توئیتری‌ها به دنبال حجامت نظام

کدخبر: 2231745

هجدهم تیر ماه بود که علی‌اکبر رائفی پور، در توئیتی عنوان کرد که نظام نیاز به یک حجامت دارد وگرنه فساد در آن فراگیر می‌شود. امری که مورد استقبال کاربران قرار گرفته و با هشتگ حجامت نظام به آن پرداخته اند.

نسیم آنلاین : هجدهم تیر ماه بود که علی‌اکبر رائفی پور، در توئیتی عنوان کرد که نظام نیاز به یک حجامت دارد وگرنه فساد در آن فراگیر می‌شود، او در توئیت خود نوشت " قویاً معتقدم #نظام نیاز به حجامت دارد. خون فاسدها را بریزید قبل از آنکه عفونت همه گیر شود. می گویند مستحب است پس از حجامت، خون گرفته شده را به شخص حجامت شده نشان بدهی، مردم باید برخورد با فاسدان را به چشم ببینند تا دلشان آرام شود #حجامت_نظام"

همین توئیت کافی بود تا موجی در فضای توئیتر شکل برای خواست "حجامت نظام" شکل بگیرد. محسن حیات فعال دانشجویی، از نخاله هایی گفت که باعث انسداد مجاری حیاتی کشور شده اند و نوشت "کشور باید از نخاله هایی که باعث انسداد مجاری حیاتی آن شده اند، تصفیه شود. #حجامت_نظام"

حاج فیدل معتقد است که حجامت نظام با تیغ سکولاریزم خودزنی است و نوشت که "قطعاً #حجامت_نظام اسلامی، با تیغ سکولاریزم یعنی خودزنی"

کاربر دیگری با نام دیالمه ها، اعتقاد دارد که باید تفکر لیبرال را از پیکره نظام بیرون کشید، او می‌نوسید "#حجامت_نظام یعنی تفکر لیبرال رو مث خون فاسد از پیکره‌ی نظام بیرن بکشیم وگرنه با حذف مفسدین باز مفسد دیگری جایگزین خواهد شد"

حسین ابراهیمی هم با اشاره به ماجرای امیرکبیر نوشته "بعضی از مسئولین چرک رو باید کیسه کشید، بعضیارم باید برد حمام فین!..."

راسخ هم با اشاره به چهاردرصدی های زالوصفت نوشته "ما سالهاست به جای #حجامت_نظام، زالو درمانی کردیم. 4% زالو صفت رو انداختیم به جون نظام"

محمود قائدی هم با اشاره به زالو صفت های لواسان نشین نوشته "#حجامت_نظام را از جا نماز آبکش های زالو صفت شروع کنید، همان ها که لواسان نشین شده اند..."

دکتر شهریار زرشناس هم با تبیین شیوه کار انقلابی کردن نوشته "در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که اگر کسی بخواهد کار انقلابی کند علاوه بر تبیین تئوری‌ جدید، باید مقاومت شبکه‌های شکل گرفته قدرت و ثروت را نیز در هم شکند. رویارویی تفکر #انقلاب با جریان #نئولیبرال در حال حاضر مسئله مرگ و زندگی است.#حجامت_نظام"

ارسال نظر: