پویش فضای مجازی خطاب به اساتید و نخبگان اقتصاد

اکنون کشور و جامعه نیازمند نظر و راهکارهای شماست نه شب‌های انتخابات

کدخبر: 2230000

کاربران فضای مجازی در پوییشی از اقتصاددانان خواستند در خصوص پرسش‌ها و ابهامات اقتصادی جامعه واکنش نشان داده و نسبت به ارائه راهکار برای گذر از وضع موجود به دولت و مردم یاری رسانند.

نسیم انلاین: کاربران فضای مجازی از اقتصاددانان و صاحب نظران اقتصادی خواستند به پرسش‌های جامعه پاسخ داده و راهکار ارائه کنند.

روز گذشته نامه امیرعلی صفا از فعالان شبکه ‌‌‌‌های اجتماعی خطاب به اقتصاددانان در توییتر منتشر شد. او نوشته بود:

‏این روزها هرکجا می‌ریم با انبوهی از سوالات و نگرانی‌های اقتصادی مواجه می‌شیم. ولی انگار هیچ‌کس برای پاسخ نیست. همه، فقط مشغول غر زدن هستن. بنظرم رسید چیزی بنویسم و از کسانی که صاحب فکر هستند بخواهیم در این اوضاع، برای رفع نگرانی‌ها قدمی بردارند: ‎#چرا_ساکتید؟

این نامه با استقبال کاربران رو به رو شده است.

دکتر امیر سیاح اقتصاددان در توییتی نوشت:

‏دردنامه آقای امیرعلی صفا را به اقتصاددانان پیشکسوت (توکلی، راغفر، رهبر، سبحانی، طیب‌نیا، مومنی و نادران) می‌رسانم تا به میدان بیایند و از راهکارهای اقتصاددانان نسل جدید برای نجات ‎#اقتصادایران حمایت کنند

با امضا و ‎#ریتوییت این نامه، اقتصاددانان را به میدان فرابخوانید.

همچنین محسن مهدیان روزنامه نگار در توییتی نوشت:

‏کجاهستند نویسندگان نامه 11 و 10 اقتصاددان؟ کجاهستند نویسندگان نامه 43 و 57 اقتصاددان؟ غیبت معنادار اقتصاددانان ناشی از به کما رفتن علم است یا سستی عالم؟ ساکتین این روزها در ظلمی که به مردم می شود شریکند... هرچی می کشیم از سکوت خواص است ‎#چرا_ساکتید

علی رجبی کاربر دیگری است که در این باره نوشته است:

‏تز دادن دم انتخابات و انتقاد کردن که کنتور نداره. مرد اونه که تو این اوضاعی که بی‌کفایتی و بی‌عملی مدیران باعث شده کشور تو کوچه بن‌بست گیر کنه، بیاد وسط میدون و راهکار خروج از بحران نشون بده. آقایان مدیر و وکیل و استاد و کارشناس فعلی و سابق... از همه شما انتظار داریم ‎#چرا_ساکتید؟
ارسال نظر: