در گفتگو با نسیم عنوان شد

ترمیم کابینه شرط توقف طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور

کدخبر: 2229703

اگر تغیراتی در تیم اقتصادی دولت که موجب بهبود وضع موجود بشود ایجاد شود، طرح عدم کفایت رئیس جمهور متوقف خواهد شد، در غیر این صورت، نمایندگان با تمام توان این طرح را دنبال خواهند کرد، وی همچین اظهار داشت که چهره هایی از جریان اصلاحات و حامی دولت نیز موافق طرح عدم کفایت آقای روحانی می‌باشند.

نسیم آنلاین :‌ اصلاح‌طلبان فراکسیون امید به دنبال طرح عدم کفایت حسن روحانی در مجلس هستند. در روزهایی که حسن روحانی بحث ترمیم کابینه را برای ورود چهره‌های جوان و با انگیزه‌تر مطرح کرده و تاکید کرده بود که اهل استعفا نیست و برای اداره کشور و گذر از وضع موجود با اتحاد و همدلی و تدبیر برنامه دارد به ناگاه این خبر در فضای رسانه‌ای منتشر شد.

این طرح به وسیله جلال محمودزاده نماینده اهلِ سنتِ مردم مهاباد و نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس تنظیم شده و در حال جمع آوری امضا برای رسیدن به حد نصاب طرح در مجلس می‌باشد

بود، وی از جمله نمایندگان حامی دولت است که بیشتر نیز دولت را به استیضاح تهدید کرده بود. اردیبهشت ماه امسال و در پی بسته شدن چند مرز با دستور شورای عالی امنیت ملی، آن را عامل به خطر افتادن معیشت مردم کردستان و آذربایجان غربی خواند و روحانی را تهدید به استیضاح کرد.

به گفته وی این طرح از سه ماه پیش آماده شده بود اما بنا به توصیه لاریجانی تا به امروز مسکوت مانده بود.

طبق گفته جلال محمود زاده، نماینده طراح طرح عدم کفایت رئیس جمهور، همان سه ماه پیش، ۱۲ نماینده این طرح را امضا کرده بودند که ۷ نفر آنها از اصلاح طلبان و اعضای فراکسیون امید بوده اند.

جلال محمودزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم آنلاین اظهار داشت اگر تغیراتی در تیم اقتصادی دولت که موجب بهبود وضع موجود بشود ایجاد شود، طرح عدم کفایت رئیس جمهور متوقف خواهد شد، در غیر این صورت، نمایندگان با تمام توان این طرح را دنبال خواهند کرد، وی همچین اظهار داشت که چهره هایی از جریان اصلاحات و حامی دولت نیز موافق طرح عدم کفایت آقای روحانی می‌باشند.

محمود صادقی از اعضای فراکسیون امید در گفت‌و گو با نسیم آنلاین با اظهار بی اطلاعی از تنظیم طرح عدم کفایت رئیس جمهور توسط نمایندگان ارتباط آن با فراکسیون امید را تکذیب کرد.

ارسال نظر: