مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران:

۲ میلیون ۱۰۰ هزار صافی دیالیز در کشور تولید می‌شود

کدخبر: 2226398

مدیرعامل شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران با اعلام اینکه درصددیم تا فیبر و الیاف داخل صافی دیالیز را در کشور تولید کنیم، گفت: هدفگذاری امسال تولید ۲ میلیون ۱۰۰هزار صافی دیالیز است.

فرزاد سالارالدینی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط با بهره گیری از تکنولوژی و تولید محصولات جدید در سازمان تجهیزات پزشکی اظهارداشت: سال گذشته هدفگذاری سازمان، تولید یک میلیون و 800 هزار صافی دیالیز بود که نسبت به سال قبل افزایش تولید داشتیم و هدفگذاری امسال نیز تولید 2 میلیون 100هزار صافی دیالیز است.

وی با اشاره به اینکه محصولات مختلفی در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید می شود گفت: سهم شرکت در بازار با توجه به محصولات مختلف است و به عنوان نمونه سهم ما از صافی دیالیز که محصول اصلی شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران است ، 40 درصد بوده و امیدواریم این سهم را به حدود 50 درصد در سال جاری افزایش دهیم.

سرپرست شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران با اشاره به اینکه سهم هلال احمر در بازار تولید ست دیالیز در یک مقطع زمانی حتی کمتر از 30 درصد بوده که در سال جاری به 35 درصد افزایش یافته است، گفت: برآورد ما این است تا سهم خود در بازار تولید ست دیالیز را در سال جاری به 40 درصد برسانیم.

وی گفت: از برنامه های شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران افزایش سهم 30 درصدی بازار تولید سرنگ به 35 درصد است و در سال 96 علاوه بر تولید سرنگ و سرسوزن ، سرسوزن دندانپزشکی که تولید آن متوقف شده بود ، اضافه کردیم و 20 میلیون عدد سر سوزن دندانپزشکی تولید شد و امسال هم با توجه به ظرفیت مقرر شده است تا تولید را به 26 میلیون عدد برسانیم و حتی در صورت تجهیز به موقع امکان تولید 30 میلیون عدد سرسوزن دندانپزشکی نیز وجود دارد.

سالارالدینی با بیان اینکه به اینکه هم اکنون مجموع بازار مصرفی سرسوزن دندانپزشکی 45 میلیون عدد استT اظهار کرد: بنابراین با تولید 30 میلیون عدد از سوی شرکت تجهیزات پزشکی هلال، بیشتر بازار در اختیار ما خواهد بود.

وی با اعلام اینکه سبد دیالیز در شرکت تجهیزات پزشکی هلال با تمام اقلام مصرفی مورد نیاز ، تکمیل شده است، گفت: از دستاوردهای هلال احمر در سبد دیالیز حذف واردات کیسه وکارتریج بی کربنات سدیم است و در مجموع در سبد دیالیز، ست دیالیز و سوزن فیستولا ، صافی ، محلول دیالیز و سایر ملزومات مورد نیاز دیالیز وجود دارد و اضافه کردن برخی سرسوزن ها به این سبد دستور کار قرار دارد و امیدواریم تا موفق به تولید بخشی از مواد اولیه و ملزومات مورد نیاز که هم اکنون از خارج کشور خریداری می شود، شویم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: