واکنش عضو شورای شهر به رد مصوبه شورا توسط فرمانداری

کدخبر: 2226385

عضو شورای شهر تهران گفت: اگر شخصی مایل به ارائه خدماتی باشد، شهرداری وظیفه دارد در این خصوص اراضی لازم را در اختیارش بگذارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم امینی عضو شورای شهر تهران در گفتگویی که در صفحه اینستاگرام وی منتشر شده، در خصوص علت مخالفت فرمانداری با مصوبه شورای شهر تهران در رابطه با واگذاری دو قطعه زمین به خانم ایران درودی برای احداث موزه نقاشی اظهار کرد: یکی از دلایل مخالفت فرمانداری با این مصوبه مسائل حقوقی بود، این در حالی است که بر اساس مبنای حقوقی شهرداری در مقابل شهروندان وظیفه دارد که اگر شخصی مایل به ارائه خدماتی باشد، شهرداری در این خصوص اراضی لازم را در اختیارش بگذارد.

وی با اشاره به مصوبه شورای شهر پنجم در این خصوص گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر پنجم، املاک با حفظ مالکیت به اشخاص حقیقی و یا حقوقی برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان واگذار می شود.

امینی با بیان اینکه تا زمان وفاداری طرف مقابل به توافقات، شهرداری حق فسخ قرارداد را ندارد، گفت: فرد با سرمایه شخصی فضایی را برای خدمت رسانی به مردم احداث می کند و باید اطمینان خاطری داشته باشد که امکان فسخ قرارداد از طرف شهرداری نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: