صدور نسخه الکترونیک در مراکز درمانی تامین اجتماعی

کدخبر: 2226383

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: صدور نسخه الکترونیک در مراکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی در ٥ استان دیگر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید تقی نوربخش همزمان با آغاز برنامه حذف دفترچه کاغذی در مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی در استان های قزوین، همدان، سمنان، اردبیل و خراسان جنوبی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران بیمه ای و درمانی تأمین اجتماعی این استان ها، اظهار داشت: اجرای موفق این برنامه با ایجاد بستر فرهنگی و اجتماعی و همکاری سایر اجزای نظام سلامت قابل انجام است.

وی افزود: وزارت بهداشت به عنوان متولی نظام سلامت بیشترین همکاری را با برنامه حذف دفترچه های کاغذی دارد و اجرای موفق این برنامه با حمایت وزیر بهداشت اجرایی شد.

نوربخش ادامه داد: سازمان نظام پزشکی نیز بابت صدور مجوز امضای دیجیتال همکاری بسیار موثری در اجرای این برنامه دارد و تمامی اجزای نظام سلامت آماده همکاری و هم افزایی برای موفقیت اجرای برنامه نسخه الکترونیک هستند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی پرداخت به روز ٦٠ درصد مطالبات پزشکان همکار این برنامه را از مهمترین مزایای ایجاد شده عنوان کرد و گفت: برای پرداخت ٦٠ درصد مطالبات داروخانه های همکار این برنامه نیز درحال پیگیری هستیم و با توجه به زمینه سازی های انجام شده این کار نیز به زودی به مرحله اجرا می رسد.

نوربخش انتخاب استان های مجری این مرحله از برنامه نسخه الکترونیک را بر اساس وجود آمادگی در استان ها عنوان کرد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته این برنامه تا پایان سال جاری در تمامی استانها آغاز می شود.

مهدی درخشان معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز، گفت: نسخه الکترونیک یک طرح ملی است که به خوبی در حال توسعه در کشور است و امیدواریم مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال شاهد اجرای برنامه در کل کشور باشیم.

وی افزود: معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی از استان هایی که در اجرای این برنامه پیشگام هستند حمایت می کند و اجرای این برنامه را گام موثری در راستای توسعه بیشتر خدمات درمانی و ارتقاء خدمات سازمان تأمین اجتماعی می دانیم.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: