در تذکر عضو شورای شهر تهران به استاندار مطرح شد؛

آرزوی دشمنان دامن زدن به زمینه‌های مهاجرت از ایران است

کدخبر: 2226367

فراهانی گفت: آرزوی دشمنان ملت، دامن زدن به شرایطی است که یاس و نامیدی زمینه‌های نارضایتی‌های عمومی و مهاجرت را فراهم نماید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکری به استاندار و فرماندار تهران با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور دشمنان ملت در کارند تا از طریق توطئه های بین المللی صحنه آرائی خطرناکی علیه ایران عزیز رقم زنند، گفت: برخی بی سلیقگی های داخلی به دنبال پمپاژ نا امیدی و یاس در جامعه هستند، و همه ما باید دست به دست هم دهیم و امید مردم را در سایه همبستگی و تلاش برای فراهم نمودن زمینه های ارتقاء رضایتمندی و احساس عزت ملی، زنده نگهداریم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مطمئنا آرزوی دشمنان این ملت دامن زدن به شرایطی است که یاس و نامیدی زمینه های تشنج و نارضایتی های عموم مردم و مهاجرت نخبگان را فراهم نماید، تا در سایه این شرایط بتوانند خوابهای آشفته شان برای «منافع،مصالح و امنیت» ملی مان را تعبیر کنند.

وی افزود: در این مسیر ایجاد امید، نشاط و تقویت همبستگی برپایه یک ملت؛یک ضربان راهگشا خواهد بود و خواهد توانست در همبستگی و امید بیش از پیش ملت عزیزمان نقش آفرین باشد.

فراهانی با تاکید بر ضرورت تحقق شعار یک ملت اظهار کرد: یک ضربان در سایه مجاهدت و تلاش جوانمردانه بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای ورزشی جهان، زمینه های تقویت انسجام ملی و تقویت روحیه، نشاط و امید ملت عزیزمان را به نحو مطلوبی فراهم کرده است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه بر خلاف مصوبه شورای تامین استان تهران که همسو و در جهت ایجاد شرایط مطلوب برای حضور خانواده ها و جوانان در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازیهای تیم ملی بود، شاهد آن بودیم که از حضور جوانان و خانواده ها در استادیوم جلوگیری به عمل آمد و این موضوع سبب بروز برخی رفتارها و برخوردهای ناشایست و نارضایتی خانواده ها و جوانانی شد که از ساعاتی پیش از بازی در روز چهارشنبه برای تماشا به مجموعه آزادی مراجعه کرده بودند.

فراهانی با بیان اینکه هر چند مساله با دخالت و پیگیری های مقامات دولت حل و پای خانواده ها به آزادی باز شد، گفت: شایسته تر آن بود که با تمهیدات لازم دراجرای مصوبه شورای تامین، حضور خانواده ها بدون تاخیر و حاشیه انجام می گرفت.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: با استناد به بند 5 ماده 71 قانون شوراهای اسلامی کشور مصوب 1375/3/1 شورای عالی استانها به استاندار تهران که مسئولیت شورای تامین استان را دارد و فرماندار تهران درباره لزوم توجه به همبستگی و انسجام ملی از طریق تسهیل حضور خانواده ها برای تماشای بازی های تیم ملی در اماکن ورزشی تذکر می دهم و خواهان «تلاش برای تقویت همبستگی و انسجام ملی از طریق مشارکت شهروندان» هستم.

فراهانی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اقدام به موقع و موثر و اهتمام مقیمی، استاندار تهران شاهد رفع مشکلات و موانع حضور خانواده ها و جوانان در ورزشگاهها برای تماشای بازی تیم ملی و تحقق «یک ملت؛ یک ضربان» باشیم.

آرزوی دشمنان دامن زدن به زمینه های مهاجرت از ایران است

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: