وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگو با فارس اعلام کرد

پیش بینی یک میلیون مشاوره تلفنی در خصوص آسیب های اجتماعی در سال جاری

کدخبر: 2225395

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه های این وزارتخانه در کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: امسال پیش بینی می کنیم یک میلیون مشاوره تلفنی در خصوص آسیب های اجتماعی داشته باشیم.

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس درباره «برنامه های این وزارتخانه در کاهش آسیب های اجتماعی»، اظهار داشت: شورای عالی اجتماعی کشور تشکیل شده و وظایف دستگاه ها و وزارتخانه های مربوطه محول شده است.

وی ادامه داد: علاوه براین شورا، سازمان بهزیستی و معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازماهای بیمه ای نیز در جهت ایمنی سازی جامعه و اورژانس اجتماعی در جهت مداخله در آسیب های اجتماعی عمل می کنند.

وزر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: در دو سه سال اخیر 126 شهر به اورژانس اجتماعی تجهیز شده است؛ ضمن اینکه برنامه هایی را در خصوص کودک آزاری، همسر آزاری، اعتیاد، خشونت و طلاق در سازمان بهزیستی دنبال می کنیم.

ربیعی بیان داشت: علاوه بر این برنامه ها، گروه های مشاوره تلفنی فعالیت می کنند و امسال پیش بینی می کنیم یک میلیون مشاوره تلفنی در خصوص آسیب های اجتماعی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: