تجاری سازی فعالیت های نوآورانه مورد توجه قرار گرفت

کدخبر: 2224381

معاون برنامه ریزی و اقتصادی کوثر گفت: در سازمان اقتصادی کوثر این توفیق را داریم که رویدادی نوآورانه و فناورانه در حوزه تجاری سازی توجه به علم و ارتباط میان علم و ثروت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد وکیلی معاون برنامه ریزی و اقتصادی کوثر در نخستین رویداد نوآورانه و استارتاپی کوثر اظهار کرد: در سازمان اقتصادی کوثر این توفیق را داریم که رویدادی نوآورانه و فناورانه در حوزه تجاری سازی توجه به علم و ارتباط میان علم و ثروت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان اقتصادی کوثر گام های ابتدایی برای حمایت از مجموعه های نوآورانه برداشته است،افزود: اگرچه ممکن است در ابتدای راه نقصانی داشته باشیم اما انتظار می رود که جمع حاضر در کنار نقاط قوت رویداد ،این نقصان را بر ما ببخشند.

وکیلی در پایان سخنان خود با بیان اینکه نهادهای دیگری سازمان اقتصادی کوثر در این راه همراهی میکند،تصریح کرد: سازمان اقتصادی کوثر قصد دارد نوآورانی که می خواهند با ایده خود به مملکتشان خدمتی کنند،همراهی و حمایت کند.

در پایان این مراسم از مجموع ۱۲۶ طرح،۹ طرح برتر در زمینه های کشت بافت،بازار انلاین کشاورزی،روش جداسازی خروس های با توان بارورسازی بالا،دستگاه هوشمند گل زعفران،دستگاه ضدعفونی کننده بستر طیور،تولید ثروث از اراضی شور و بسیار شور،مکمل خای خوراکی حیوانی و شوره زدایی معرفی و از بین آنها به سه طرح برتر اهدای جوایز شد که این سه طرح برتر را گروه بازار انلاین کشاورزی در رتبه نخست،روش جداسازی خروس با توان بارورسازی بالا در بدو تولید رتبه دوم و دستگاه هوشمند گل زعفران رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: