پس از پیگیری رسانه‌ها؛

جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پس از ۸ماه تعطیلی برگزار می‌شود

کدخبر: 2223403

ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که مسئولیت آن بر عهده معاون اول رئیس جمهور است، پس از گذشت ۸ ماه از آخرین جلسه خود، امروز تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی که مسئولیت برگزاری مستمر جلسات آن بر عهده «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور است، پس از گذشت ۸ ماه از برگزاری آخرین جلسه خود در مهرماه سال گذشته، بعدازظهر امروز تشکیل جلسه خواهد داد.

عدم برگزاری جلسات ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در حالی است که بر اساس آیین نامه داخلی، جلسات این ستاد باید هر ۳ هفته یک بار با حضور اعضای آن برگزار شود؛ اما آخرین جلسه این ستاد که برگزار شده، مربوط به چهارم مهرماه سال گذشته است و پس از آن تنها فعالیت این ستاد برگزاری یکی از کارگروه های تخصصی دبیرخانه در اسفندماه سال گذشته بوده است.

در طول ماه های گذشته عدم برگزاری جلسات این ستاد از سوی رسانه ها مورد انتقاد قرار گرفت؛ در همین راستا عزت الله یوسفیان ملا عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از نیازهای امروز کشور است، خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر و در حال حاضر مسائل مختلفی مانند تخلفات ارزی، معوقات بانکی روز به افزایش، مصادیق زمین خواری و ورشکستگی های صوری را داریم که باید در ارتباط با همه اینها ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی فعال باشد.

قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور نیز روز گذشته از تصمیم گیری در خصوص چهار بازار ارز، سکه، مسکن و خودرو در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.

خبرگزاری مهر، چندی قبل در گزارشی تحت عنوان «چرا ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی «تعطیل» است؟ » به واکاوی علل عدم برگزاری جلسات ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در هشت ماه گذشته پرداخت.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: