نصیرزاده در گفتگو با مهر:

تکلیف گسترش تا هفته بعد قطعا مشخص می‌شود/ قضاوت فغانی عالی بود

کدخبر: 2222747

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: من نمی‌توانم درباره تصمیم مالک باشگاه برای ادامه فعالیت یا واگذاری گسترش تصمیم خاصی بگیرم و فقط یک مطلع هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ نصیرزاده درباره آخرین وضعیت واگذاری باشگاه گسترش فولاد تبریز به ماشین سازی گفت: تمام صحبت هایی که می کنم به عنوان فرد مطلع است و نه تصمیم گیرنده. دو راه پیش رو داریم. ابتدا اینکه بخواهیم تیمداری را ادامه دهیم و دوم اینکه تیم را واگذار کنیم. تکلیف نهایی هم به طور قطع تا هفته آینده مشخص می شود.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: تیم ماشین سازی تبریز دوباره در حال بازگشت به شرکت ماشین سازی است. قبلا اینگونه نبوده است. این تیم دست چند مالک افتاده بود و حالا هم تصمیم گرفته اند خودشان آن را به مجموعه شرکت ماشین سازی بازگردانند. از قرار معلوم این تیم تا آستانه انحلال هم پیش رفته بود اما حالا قصد دارند تیم خودشان را حفظ کنند. صحبت های مفصلی هم در این خصوص شده تا اگر قرار است تیم را واگذار کنیم به آنها بدهیم.

وی در خصوص درگیری لفظی مالک ماشین سازی با محمدرضا زنوزی مالک گسترش فولاد و تراکتورسازی تصریح کرد: در جریان این موضوع نیستم و تا منابع موثقی پیدا نشود اظهار نظر نمی کنم.

نصیرزاده درباره اینکه برخی بازیکنان گسترش بابت شرایط موجود این تیم ناراحت هستند، تصریح کرد: من چند روزی را در سفر بودم و حالا هم منتظرم تا بگویند چه تصمیمی دارند. من فقط یک مطلع هستم و از جزئیات خبری ندارم.

نصیرزاده که کارشناس داوری فوتبال نیز هست در خصوص قضاوت علیرضا فغانی در بازی بین تیم های ملی آلمان و مکزیک در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: به نظرم عملکرد او و تیم داوری عالی بود. تنها اشتباه را هم محمدرضا منصوری روی یک آفساید انجام داد که خوشبختانه سرنوشت ساز نبود. فغانی هم به درستی بازیکن آلمان را از خود دور کرد و با دستانش از او خواست تا عقب تر بایستد. معمولا داوران این روش را برای نشان ندادن کارت زرد به کار می برند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: