گزارش فارس از خدمات مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در هفته گذشته

از پهن کردن سفره افطاری برای ۴۰۰ نیازمند تا توزیع ۲۵۰ سبد کالا

کدخبر: 2220861

مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران در هفته گذشته با همکاری خیّران خدمات متنوعی به مددجویان ارائه دادند؛ از افطاری به ۴۰۰ مددجو در ورامین تا توزیع ۲۵۱ سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد منطقه ۱۴ از جمله این خدمات است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) در هفته گذشته خدمات متنوعی به مددجویان این نهاد ارائه دادند.

در ادامه به بیان تسهیلات و خدمات ارائه شده می پردازیم.

*بهره مندی 200 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد رباط کریم از خوان ماه رمضان

فتح الله عزیزی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلامشهر با بیان اینکه علااز افطاری وه بر افطاری 200 نفر از مددجویان توسط خیران، اقدامات دیگری برای مددجویان انجام شده است،گفت: 70 سبد کالا به وسیله یکی از خیران بین مددجویان توزیع که برای تهیه هر سبد 130 هزار تومان از طرف خیرین هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از خیران دیگر 670 پرس غذای گرم بین مددجویان توزیع کرد،ادامه داد: همچنین خیّر دیگری علاوه بر تهیه 38 سبد کالا به قیمت هر سبد 150 هزار تومان با خرید یک گوسفند و ذبح آن، گوشت آن را بین خانوارهای تحت حمایت توزیع کرد.

* توزیع 251 سبد کالا بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد منطقه 14

فرهودی کاردی رئیس کمیته امداد منطقه 14 گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون اقداماتی از قبیل توزیع سبد کالا، توزیع غذای گرم، پهن کردن سفره های افطاری، کمک هزینه خرید جهیزیه و ودیعه مسکن برای مددجویان تحت حمایت انجام شده است.

وی با بیان اینکه 251 سبد کالا به همت حامیان و خیران بین خانوارهای طرح اکرام توزیع شد، ادامه داد: این سبدهای کالا که 18 میلیون تومان برای تهیه آنها هزینه شده است شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، رب گوجه، گوشت و مرغ بود که بین خانواده ها توزیع شد.

رئیس کمیته امداد منطقه 14 به دیگر اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: توزیع 550 پرس غذای گرم تهیه شده از طرف خیّران به ارزش پنج میلیون و 500 هزار تومان، پهن کردن سفره های افطاری برای 255 نفر از دیگر اقدامات انجام شده برای مددجویان بوده است.

کاردی، کمک های خیران و حامیان برای و تهیه افطار و خرید جهیزیه 9 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: یک میلیون تومان نیز برای ودیعه مسکن یکی از مددجویان از طرف خیران پرداخت شد.

وی به تعداد حامیانی که در ماه رمضان در پایگاه کمیته امداد منطقه 14 ثبت نام کرده اند، اشاره کرد و بیان داشت: 53 حامی جدید برای حمایت از 57 نفر از ایتام و فرزندان محسنین در پایگاه کمیته امداد منطقه 14 ثبت نام کرده اند.

*گسترانیدن سفره افطاری سپاه ورامین برای 400 نفر از ایتام و خانواده های آنها

سلیمان آقایی رنجبر رئیس کمیته امداد ورامین با بیان اینکه با هماهنگی فرمانده سپاه شهرستان ورامین 400 نفر از ایتام و خانواده های آنها از سفره افطاری بهره مند شدند، گفت: در این مراسم علاوه بر حضور محمودی قائم مقام شهرستان های کمیته امداد استان تهران، امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان ورامین حضور داشتند.

وی ادامه داد: هزینه این افطاری 12 میلیون تومان برآورد شده است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: