در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش تنوع غذای دانشجویی/ بخش خصوصی به ساخت خوابگاه‌ها ورود پیدا کرد

کدخبر: 2220819

رئیس سازمان امور دانشجویان از برنامه ریزی برای افزایش تنوع غذایی دانشجویان و برنامه ریزی برای تامین اعتبار در این حوزه خبر داد.

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص تنوع بخشی به غذاهای دانشجویان گفت: طبیعی است که دانشگاه ها تلاش می کنند با اختصاص بودجه دیگر بخش ها در بخش تغذیه، این مشکل را تامین کنند.

وی ادامه داد: تلاش داریم تا در بخش غذای دانشجویی کیفیت رسانی مطلوب داشته باشیم ضمن اینکه از جهت تامین اعتبارات برای غذای یارانه ای و سرویس دهی به دانشجویان برنامه های متعددی داریم.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اظهار کرد: در حال حاضر در کنار رستوان های دولتی رستوران های نیمه دولتی هم با تنوع غذایی بهتر در خوابگاه ها تعبیه شده است که دانشجویان از این امکانات یا از همان رستوران مرکزی دانشگاه استفاده می کنند و خوشبختانه تنوع غذایی را ارتقا داده ایم.

صدیقی در پایان در خصوص ظرفیت های این سازمان برای احداث خوابگاه های دانشجویی یادآورشد: طبق پیش بینی تبصره قانون بودجه، دانشگاه ها می توانند از ظرفیت و کمک صندوق رفاه برای استفاده از وام در جهت ساخت خوابگاه های جدید استفاده کنند و امسال این طرح آغاز شد که براساس آن بخش خصوصی و خود دانشگاه ها می توانند ساختمان های جدید خوابگاهی را احداث کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: