محمودی شاه‌نشین در تذکر شفاهی:

رئیس‌جمهور فکری به حال ضعف مدیریتی بخش آموزش و پرورش کند

کدخبر: 2220247

نماینده مردم شهریار در مجلس گفت: در حال حاضر با ضعف بسیار زیاد در مدیریت آموزش و پرورش مواجهیم که لازم است در این رابطه رئیس‌جمهور رسیدگی عاجل داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان و در بخش تذکرات شفاهی جلسه، طی سخنانی به مشکلات موجود در حوزه فرهنگیان آموزش و پرورش اشاره کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش باید در باره عدم نظارت بر ادارات کل و بی برنامگی در بخش مشکلات معیشتی فرهنگیان و معلمان پاسخگو باشد.

محمودی شاه نشین با انتقاد از وجود نظام ناقص برای فرهنگیان عنوان کرد که متاسفانه ما در حال حاضر با کمبود معلم مواجهیم و این مسئله مسئولیت ها را تحت شعاع قرار داده است.

نماینده مردم شهریار در مجلس بر همین اساس اضافه کرد: بعضا شاهدیم برخی فرهنگیان سر کلاس به دنبال کارهای اداری و مدیریتی هستند و در دفتر هم پاسخ دیگران را می دهند لذا مدرسه معاون و مدیر مستقل می خواهد.

وی با انتقاد از ضعف در بخش مدرسه سازی کشور یادآور شد: با وجود ضعف بسیار زیاد در بخش مدیریتی آموزش و پرورش لازم است رئیس جمهور هر چه سریع تر نسبت به این مسائل تدبیر واهتمام ویژه ای ورزد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: