ملی پوش دوچرخه سواری: تسلیم نمی شوم و به تمرینات بر می گردم

کدخبر: 2220128

آروین معظمی بعد از مرخص شدن از بیمارستان گفت: از لحاظ روحیه بازی های آسیایی را از دست نداده ام و تسلیم نشده ام و با قدرت به تمرینات برمی گردم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان آروین معظمی گودرزی ملی پوش دوچرخه سواری که در تمرینات اردوی آماده سازی رشت دچار سانحه شددر گفت و گو با رادیو درباره علت به وجود آمدن این حادثه گفت: در حین تمرینات آماده سازی بازی های آسیایی در رشت دوچرخه ام داخل چاله ای می شود و لاستیکش ترکید و تعادل دوچرخه بهم خورد و من با صورت به زمین برخورد کردم که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدم و دو عمل روی صورتم انجام شد. تا جمعه در بیمارستان بستری بودم. در حال حاضر در خانه استراحت می کنم. خوشبختانه شکستگی ندارم ولی بینی ام از بالا شکسته اما جا به جا نشده است، یکی از مهره های گردنم مو برداشته و پاهایم نیز در آتل است که فکر می کنم جدی نباشد. در مورد چشمهایم نیز دکتر اعلام کردند که مشکلی وجود ندارد اما هنوز دیدم کامل نشده است.

معظمی در پاسخ به این سوال که آیا بازی های آسیایی را از دست داده است اظهار کرد: از لحاظ روحیه بازی های آسیایی را از دست نداده ام و تسلیم نشده ام و با قدرت به تمرینات برمی گردم. ۱۰ تا ۱۴ روز به استراحت نیاز دارم و سپس تمریناتم را با قدرت بیشتری شروع می کنم. البته قدری کارم سخت تر شده است و مسلما باید فشار بیشتری را تحمل کنم تا بدنم را به اوج برسانم و صد در صد در مسابقات جاده، تایم تریل و استقامت شرکت می کنم و امیدوارم با مدال برگردم.

او با بیان اینکه کسی را مقصر این حادثه نمی داند تصریح کرد: در تمرینات از لاستیک هایی استفاده می کنم که کیفیت پائین تری نسبت به لاستیک مسابقه دارند چون لاستیک مسابقه پانصد هزار تومان هزینه دارد و درصورت پنچری دیگر قابل استفاده نیست. برای بازی های آسیایی نیاز به لوازم به روز داریم چون لوازمی که در اختیار داریم برای ۴ سال پیش است. ما جانمان را کف دستمان می گیریم و وسط جاده تمرین می کنیم تا با این شرایط مدال بگیریم و اگر به دلیل لاستیک و پاره شدن زنجیر دوچرخه، مدال را از دست دهیم، درست نیست.

ملی پوش دوچرخه سواری در رابطه با وضعیت اردوهای آماده سازی تیم های ملی بیان کرد: دوچرخه سواران از آمادگی خوبی در اردوها برخوردارند و سطح تمرینات بسیار بالا است. شرایط اردوی امسال هم خیلی خوب است. جوانان زیادی در این اردوها حضور دارند و شانس مدال آوری بالایی داریم. قرار است روز جمعه نیز دوچرخه سواران برای حضور در یک تورنمنت به ترکیه اعزام شوند. با حادثه ای که برای من پیش آمد شرایط روحی بچه ها بهم ریخت ولی در حال حاضر با کمک روانشناس تیم، اوضاع خوب است. ضمن این که از فدراسیون بابت حمایت هایی که در این حادثه از من داشت، تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید:

  • افتخارآفرینی دوچرخه سوار شیرازی در رقابت های جهانی
  • پیست دوچرخه سواری کرمان افتتاح می شود
  • تعطیلی خانه دوچرخه در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: