به همت اتحادیه امت واحده؛

سفره افطاری ایرانی در غزه برپا شد

کدخبر: 2219125

سفره افطاری ایرانی در غزه به همت «اتحادیه امت واحده» و با همکاری موسسه‌ خیریه احساس از کشمیر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به وضعیت معیشتی وخیم مردم تحت حصار در نوار غزه و با عنایت به حضور مردمی کمرنگ ایران در این باریکه، اتحادیه بین المللی امت واحده در راستای تعمیق پیوندهای اسلامی میان ملت مسلمان ایران و فلسطین از ماه مبارک رمضان سال ۹۰ اقدام به برپایی سفره های افطار در مساجد و اماکن عمومی نوار غزه کرد.

این حرکت خداپسندانه که از محل جمع آوری کمک های مردم ایران صورت گرفته است، امسال نیز با توجه به اتفاقات اخیر غزه و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، به تکریم خانواده شهدا مسیر بازگشت تعلق گرفت؛ همچنین لازم به ذکر است که این برنامه با همکاری موسسه‌ی خیریه احساس از کشمیر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیاری از میهمانان روزه دار، در روزهای سخت غزه، با وجود هوای بسیار گرم و قطع برق ۱۸ تا ۲۰ ساعته در هر شبانه‌روز و زیر حملات بیگاه رژیم صهیونیستی، در تظاهرات بازگشت در مناطق مرزی نیز شرکت میکنند.

در انتهای مراسم، یکی از خانواده‌ها در حالیکه دعا می‌کرد گفت: بخدا قسم از ابتدای ماه رمضان اولین وعده‌ای بود که گوشت خوردیم.

یکی از اعضا خانواده شهدا ضمن تشکر از ملت ایران گفت: مردم غزه هرگز کمک های دولت و ملت ایران را در شرایطی که خودشان تحت فشارهای شدید اقتصادی هستند فراموش نمی کنند و روز قدس باید این پیام را برای همه ما به همراه داشته باشد که مساله آزادی قدس و نابودی رژیم اشغالگر قدس اولویت اصلی امت اسلامی است و نباید مسائل فرعی و اختلافات داخلی، ملت های مسلمان را از دشمن اصلی غافل کند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: