بایدن خطاب به ترامپ: حزب جمهوریخواه، متعلق به پدرت نیست+فیلم

کدخبر: 2213770

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ با انتقاد شدید از مواضع دولت کنونی این کشور، خطاب به دونالد ترامپ گفته که حزب جمهوریخواه، «حزب پدرت نیست».

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جو بایدن» نفر دوم دولت سابق آمریکا به مواضع دولت کنونی به ویژه رئیس‌جمهور این کشور به شدت تاخت و او را به «پوپولیسم جعلی» و «ملی‌گرایی ساختگی» متهم کرد.

معاون اول باراک اوباما که برخی رسانه‌ها در آمریکا درباره احتمال نامزدی او برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و رقابت با دونالد ترامپ گمانه‌زنی کرده‌اند، در نشست کنوانسیون حزب دموکرات در ایالت نیویورک حضور یافت و از «اندرو کومو» فرماندار کنونی این ایالت برای انتخابات آتی جهت انتخاب فرماندار حمایت کرد.

جو بایدن و «اندرو کومو» فرماندار نیویورک

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این نشست ضمن تاختن به مواضع کاخ سفید و دونالد ترامپ، از رهبران و اعضای حزب جمهوریخواه به دلیل رها کردن «ارزش‌های آمریکایی» انتقاد کرد.

بایدن خطاب به دونالد ترامپ و مواضع دولت او گفت: «این حزبِ جمهوریخواهِ پدر تو نیست».

او افزود: «آنها آمریکا را نمایندگی نمی‌کنند. آنچه که آنها در حال انتشار یک تصویر تحریف شده از آمریکا به سراسر جهان هستند. این، دارد به ما آسیب می‌زند. این پوپولیسمِ جعلی و ملی‌گرایی ساختگی به ما آسیب می‌زند. زمان آن فرار رسیده که بگوییم، دیگر بس است».

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: