حمله به مستشاران روس در سوریه/ چهار نفر کشته و چند تن دیگر زخمی شدند

کدخبر: 2213753

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به دیرالزور سوریه، چهار مستشار روس کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد بر اثر شلیک خمپاره گروه های تروریستی در استان دیرالزور، چهار مستشار نظامی روسیه کشته و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وزیر دفاع روسیه تصریح کرد: چند گروه از تروریست ها شبانه به یگان توپخانه ای نیروهای سوریه در استان دیرالزور حمله کردند که در نتیجه آن دو مشاور نظامی روسی که کنترل آتش توپخانه را به عهده داشتند، کشته شدند.

در این حمله پنج نظامی دیگر روس زخمی شدند که به سرعت به بیمارستان منتقل شدند، اما بر اثر شدت جراحات دو نفر از آنها جان باختند. بدین ترتیب در این حمله خمپاره ای چهار نفر از مستشاران روس جان خود را از دست دادند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: نیروهای ارتش سوریه به کمک مستشاران روس پس از این حمله، مواضع تروریست ها را هدف قرار دادند.

در حمله نیروهای ارتش سوریه به تروریست ها که یک ساعت به طول انجامید 43 تروریست کشته شدند و 6 خودروی نظامی آنها مجهز به سلاح های سنگین نیز منهدم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: