افزایش احتمال جدایی گریزمان از اتلتیکو با حذف تصویر او از پوستر تیم+ عکس

کدخبر: 2213331

با حذف شدن تصویر مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید از یکی از پوستر‌های این تیم، جدایی او از روخی بلانکو قریب الوقوع به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، آینده آنتوان گریزمان در اتلتیکومادرید بیش از پیش در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

چند وقتی است که زمزمه هایی مبنی بر توافق 100 میلیونی باشگاه های بارسلونا و اتلتیکومادرید برای انتقال گریزمان به نوکمپ شنیده می شود، اما در همین حال، مسئولان باشگاه با روش های مختلف از تشویق تا تهدید، استفاده کرده اند تا مهاجم سابق رئال سوسیه داد را در ورزشگاه واندامتروپولیتانو حفظ کنند.

با این حال به نظر می رسد که آنها دیگر از رسیدن به خواسته شان مأیوس شده اند، چون در تصویر جدیدی که از این تیم برای رونمایی از پیراهن فصل آینده اش منتشر شده، گریزمان حضور ندارد.

در همین حال در گزارش دیگری عنوان شده است که گریزمان در ماه دسامبر به دیه گو سیمئونه، سرمربی اش در اتلتیکومادرید گفته است که روخی بلانکو را ترک خواهد کرد.

اخیراً هم نشریه آس خبری منتشر و ادعا کرد که لیونل مسی، ستاره بارسا شخصاً با گریزمان تماس داشته تا اطمینان حاصل کند که او راهی نوکمپ می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: