برنامه نشست‌های نمایشگاه قرآن اعلام شد

کدخبر: 2212974

کمیته نشست‌های تخصصی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزاری نشست‌های تخصصی و دانشگاهی را در دو حوزه قرآن و عترت اعلام کرد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمیته نشست های تخصصی بیست وششمین نمایشگاه بین المللی قرآن برگزاری نشست های تخصصی و دانشگاهی را در دو حوزه قرآن و عترت اعلام کرد.

در بخش نشست های قرآنی نمایشگاه قرآن برگزاری ۱۴ نشست باحضور اساتید برجسته کشوری برنامه ریزی شده است که این نشست ها با مدیریت دکتر جلیلی و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا و پس از صرف افطار در محل برگزاری نشست های تخصصی نمایشگاه بیست وششم برگزار می شود.

در این بخش تاکنون یک نشست با عنوان «نگاهی نو به مقوله وحی» باحضور مجید معارف رئیس دانشکده الهیات و معارف دانشگاه تهران، محمد کاظم شاکر استاد دانشگاه علامه طباطبایی و اردشیر منصوری پژوهشگر و مدرس فلسفه برگزار شده است.

همچنین کمیته نشست های تخصصی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش نشست های «عترت» با مدیریت حجت الاسلام غلامعلی برگزاری ۱۴ نشست تخصصی دانشگاهی را برنامه ریزی کرده است.

بنابر این گزارش این نشست ها هر روز از ساعت ۱۹ تا اذان مغرب در محل نشست های تخصصی نمایشگاه واقع در نیم طبقه دوم مصلای تهران برگزار می شود.

در بخش نشست های عترت نیز شب گذشته یک نشست با موضوع اوصاف یاران امام عصر (عج) بر اساس آیات قرآن با حضور حجت السلام مصطفی رستمی برگزار شده است.

شایان ذکر است بنا به درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان تهران نشستی با عنوان «جشن شکرگزاری دانش آموزان در ماه رمضان» نیز در محل نشست های تخصصی نمایشگاه بیست وششم برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: