انتخاب طعم نوشابه از طریق بلوتوث

کدخبر: 2212197

یک شرکت تولیدکننده نوشابه دستگاه تحویل خودکار تازه ای طراحی کرده که کاربران آن از طریق بلوتوث می توانند طعم منتخب خود برای نوشابه را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از یاهونیوز،یک شرکت تولیدکننده نوشابه دستگاه تحویل خودکار تازه ای طراحی کرده که کاربران آن از طریق بلوتوث می توانند طعم منتخب خود برای نوشابه را انتخاب کنند.

کوکاکولا نام این دستگاه را Freestyle 9100 نهاده و کاربران با استفاده از یک برنامه تلفن همراه و اتصال بلوتوث می توانند به آن متصل شوند.

علاقمندان می توانند پس از اتصال به این دستگاه از میان 200 طعم و مزه متفاوت نوشابه یکی را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه نوشیدنی مد نظر خود را دریافت کرده و بنوشند.

بر اساس آمار موجود بیش از 50 هزار دستگاه تحویل نوشابه خودکار توسط کوکاکولا تنها در امریکا نصب شده که هر روز 14 میلیون بار نوشیدن نوشابه از طریق آن صورت می گیرد.

قرار است در آینده قابلیت های بیشتری به این برنامه افزوده شود تا علاقمندان بتوانند ترکیبات بیشتری از مواد مورد استفاده برای تولید نوشابه را انتخاب کرده و از طعم ان هر چه بیشتر لذت ببرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: