«شهری برای همه» پیگیری می‌کند؛

مناسب سازی سالن‌های ورزشی برای معلولان

کدخبر: 2203053

مجموعه مستند «شهری برای همه»، به موضوع مناسب سازی ورزشگاه‌ها، سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی برای افراد دارای معلولیت می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما؛ مجموعه مستند «شهری برای همه» امشب (۶ اردیبهشت) ساعت ۱۹:۳۰ به موضوع مناسب سازی ورزشگاه ها، سالن ها و باشگاه های ورزشی برای افراد دارای معلولیت می پردازد.

فاطمه صارمی کارگردان «شهری برای همه» در این قسمت مجید فرزین قهرمان پاراالمپیک در رشته ی وزنه برداری از موانع و مشکلاتی که عدم مناسب سازی در مسیر ورزشکاران، نخبگان و افراد موفق جامعه می گذارد، سخن می گوید.

وی افزود: فرزین از خواستن و توانستن می گوید و معتقد است که هر چند شهرها، پر از مانع هستند؛ اما معلولیت به معنای محدودیت نیست و افراد دارای معلولیت می توانند با تلاش کردن به نوک قله ی موفقیت برسند.

مستند «شهری برای همه» پنجشنبه ها به نویسندگی و کارگردانی فاطمه صارمی و تهیه کنندگی وحید مهدی زاده روی آنتن شبکه مستند سیما می رود.

این مجموعه مستند در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای با مشارکت دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور و شبکه مستند سیما تولیدشده و به بررسی مشکلات و معضلات بافت شهری، ساختمان ها و فضا های عمومی، سیستم حمل ونقل و شبکه پیاده شهری می پردازد.

این مستند پنجشنبه ها از شبکه مستند پخش و جمعه های ساعت ۰۸:۳۰ بازپخش می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: