رئیس رسانه ملی در جمع نمایندگان استان خوزستان:

هرکاری بتوانیم برای توسعه استان خوزستان انجام می‌دهیم

کدخبر: 2203032

دکتر علی عسکری گفت: رسانه ملی آماده است با همه توان در جهت رفع مشکلات مردم استان خوزستان تلاش کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس رسانه ملی در جمع مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به ظرفیت های فراوان این استان، مردمان نجیب، مقاوم و رشید آن و مشکلات آن ها تاکید کرد: رسانه ملی آماده است با همه توان درجهت رفع مشکلات مردم استان تلاش کند و ما هرکاری که بتوانیم برای توسعه خوزستان انجام می دهیم.

دکتر علی عسکری در جمع مجمع نمایندگان استان خوزستان اقوام مختلف در این استان را گنجینه ای تاریخی برای ایران اسلامی خواند و افزود: من و همکارانم آماده ایم تا برای رفع بیکاری و مشکلات مردم استان خوزستان برنامه های ویژه ای تهیه و راهکار هایی موثر ارائه کنیم و مردم و نمایندگان این استان ما را همواره در کنارخود بدانند.

رئیس سازمان صدا وسیما با بیان اینکه در آینده ای نزدیک مستندی ویژه با موضوع جهاد عشایر اقوام مختلف خوزستان ساخته خواهد شد، گفت: از معاون سیما آقای میرباقری می خواهم یک مستند ویژه با نام جهاد عشایر برای نشان دادن غیورمردی های عشایر اقوام مختلف خوزستان تهیه شود تا بتوانیم گوشه ای از پهلوانی های مردم این استان را به نمایش بگذاریم.

در این جلسه نمایندگان استان خوزستان نیز خواستار بیان صریح تر مشکلات مردم این استان شدند و همچنین معرفی ظرفیت های فراوان و مختلف خوزستان از قاب رسانه ملی را خواستار شدند.

بعضی از نمایندگان خوزستان هم در این جلسه از برخی برنامه های رسانه ملی انتقاد کردند و خواستار توجه و دقت بیشتر به حساسیت ها و مسائل مردم خوزستان شدند که رئیس رسانه ملی با تشکر از دقت و توجه این دسته از نمایندگان دستورات لازم را برای پیگیری نظرات و دیدگاه های آنان صادر کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: