صحراب‌پور مطرح کرد؛

ارسال ۴۳ فرآیند آموزشی به دبیرخانه یازدهمین جشنواره شهید مطهری

کدخبر: 2202899

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ۴۳ فرآیند آموزشی به دبیرخانه یازدهمین جشنواره شهید مطهری ارسال و ۶ فرآیند برای مرحله کشوری انتخاب شده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ صحراب پور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مراسم یازدهمین جشنواره شهید مطهری که در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: جشنواره شهید مطهری در زمینه آموزش و ارتقای این حوزه ویژه اعضای هیئت علمی است که در این مراسم فرایند های آموزشی برتر دانشگاه و نفرات برتر معرفی می شوند.

وی ادامه داد: در این مراسم 6 نفر به عنوان نفرات برگزیده فرآیند های آموزشی معرفی شده اند که از این تعداد یک نفر در سطح کشور قابلیت تقدیر داشت و دو نفر به عنوان رتبه های اول و دوم کشوری معرفی شده اند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به فرآیندهای ارسال شده، عنوان کرد: 43 فرآیند به دبیرخانه یازدهمین جشنواره شهید مطهری ارسال شده است که سهم دانشکده پزشکی 27 فرآیند، دانشکده پرستاری و مامایی 3 فرآیند، دانشکده پیراپزشکی 7 فرآیند، دانشکده دندانپزشکی 2 فرآیند، دانشکده بهداشت 2 فرآیند، پردیس بین الملل یک فرآیند است.

وی با اشاره به تعداد 15 فرآیند موجود در کمیته علمی یادآور شد: 9 فرآیند برتر دانشگاهی معرفی شده است که به طور کلی 6 فرآیند برای رقابت در جشنواره کشوری به وسیله تیم داوری انتخاب و معرفی شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: