کفاشیان: فوتسال آسیا را ایران اداره می‌کند/ قهرمانی فوتسال بانوان در آسیا بازتاب‌های زیادی داشت

کدخبر: 2202844

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کادر فنی ایران از قوی ترین‌های آسیا است و داوران ایران هم حضور دارند، در واقع فوتسال آسیا را ایران اداره می‌کند.

علی کفاشیان، نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتسال بانوان اظهار داشت: در اولین دوره بازی های آسیایی ایران اول شد، در آن مقطع همه فکر می کردند در جهان که بانوان ایرانی فعالتی ندارند اما وقتی در این مسابقات شرکت کردند و اول شدند طی برآورد آسیا تعداد زیادی این بازی را دیده بودند و بازتاب زیادی داشت. در جهان و آسیا این خط که بانوان فعال نیستند شکسته شد و کار فرهنگی بزرگی در سطح اسلام انجام شد که از مدال طلا هم مهم تر بود.

وی تاکید کرد: در مسابقات جهانی گواتمالا 8 تیم از جهان انتخاب شده بودند که ایران هم در آن بود اما به دلیل بودجه گفتیم شرکت نمی کنیم اما کمپین های زیادی تشکیل شد و با دستور رئیس جمهور تیم اعزام شد و این نشان می دهد بعد ورزشی آن کمتر از بعد فرهنگی و اجتماعی آن است.

کفاشیان افزود: فوتسال ما روند خوبی را دارد. مظفر بهترین مدرس آسیا است. کادر فنی ایران از قوی ترین های آسیا است و داوران ایران هم حضور دارند. در واقع فوتسال آسیا را ایران اداره می کند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: