تاج: توسعه ورزش بانوان از سیاست‌های فدراسیون، AFC و فیفا است

کدخبر: 2202842

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: توسعه ورزش بانوان از سیاست‌های فدراسیون، AFC و فیفا است و باید بخش بانوان در همه زمینه‌ها فعال شود و باید این کار به نحو احسنت انجام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج در مراسم رونمایی از اسپانسر تیم ملی فوتسال بانوان گفت: یکی از حرکت های درست ما که در آن حرکت کردیم حمایت از فوتسال است. فوتسال ما در رنکینگ دنیا مقام خوبی دارد و پنجم است و در بانوان هم کاری جدی را انجام دادیم و باید از مسابقات قهرمانی فوتسال دفاع کنیم و کار مدونی انجام شده است. ما 4 رده تیم فوتسال آقایان داریم. بزرگسالان، امید، تیم ب و جوانان در واقع کارخانه بازیکن سازی ایجاد شده است.

وی افزود: بانوان هم همین شرایط را دارد. بحث بانوان و عناوینی که باید کسب شود برای ما اهمیت دارد. توسعه ورزش بانوان از سیاست های فدراسیون AFC و فیفا است. باید بخش بانوان در همه زمینه ها فعال شود و باید این کار به نحو احسنت انجام شود.

تاج گفت: تیم فوتسال بانوان شنبه به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود و کفاشیان کارهای خوبی را انجام داده تا تیم آرامش داشته باشد. امیدوارم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. امیدوارم قهرمانی ها ادامه داشته باشد. از چینی زرین که خود را با توفیق فوتسال بانوان گره زده است تشکر می کنم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: